Головна  →  Звіти про роботу  →  9 жовтня 2017

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2017 року

За період з 01.01.2017 по 29.09.2017 до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 2402звернення громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, кількість звернень від громадян до районної адміністрації зменшиласьна 12,4відсотка або на 340 звернень.

Кількість звернень, що надійшли  поштою

Кількість звернень, поданих громадянами на особистому прийомі

Загальна кількість звернень

9 місяців

2016 року

9 місяців

2017 року

9 місяців

2016 року

9 місяців

2017 року

9 місяців

2016 року

9 місяців

2017 року

1040

1168

1701

1234

2742

2402

Частка колективних звернень від усіх звернень за звітний період становить 14,4 відсотка. Кількість колективних звернень зменшилась на 33 відсотка або на 167 звернень, і склала 345 звернень. З урахуванням колективних звернень за звітний період до райдержадміністрації звернулось 10144 громадянина, які у своїх листах порушили 2824 питання. Електронною поштою надійшло – 372 звернення.

Із загальної кількості звернень за 9 місяців 2017 рік безпосередньо від громадян надійшло 44 відсотка усіх звернень. Для розгляду за належністю до Печерської райдержадміністрації передано: з Київської міської державної адміністрації – 52,3 відсотка (1257 звернень), від інших органів державної влади – 3,5 відсотка (84 звернень), з органів прокуратури – 0,1 відсотка (2 звернення), від народних депутатів України, з правоохоронних органів, з Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України звернень до Печерської райдержадміністрації не надходило.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж даного періоду, чільне місце займають: питання комунального господарства – 56 відсотків (1333 звернення), забезпечення законності і правопорядку – 16 відсотків (350 звернень), житлової політики – 9,5 відсотка (227 звернень), сім`я, діти, молодь – 7,2 відсотка (173 звернення), соціального захисту населення – 3,7 відсотка (89 звернень), та такі питання, як аграрної політики та земельних відносин, транспорту і зв'язку, фінансової, податкової, митної політики, праці і заробітної плати, охорони здоров’я, екології та природних ресурсів, освіти і науки, діяльності об’єднань громадян, діяльності місцевих органів виконавчої влади, діяльність органів місцевого самоврядування, тощо.

У звітному періоді мешканців району найбільше турбували такі питання, як утримання будинків, благоустрій прибудинкових територій та озеленення територій біля будинків, поліпшення житлових умов, належність надання комунальних послуг (водопостачання та теплопостачання), щодо законності забудови земельних ділянок, надання матеріальної допомоги, оплата квартир та нарахування комунальних послуг, надання житла та реєстрація, реєстрація у гуртожитках, оренда нежитлових приміщень, соціальний захист, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, законність будівництва, порушення тиші та громадського порядку в закладах ресторанного господарства, питання сім`ї та виховання дітей тощо.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась кількість звернень з питаньсоціального захисту населення (на 71 відсоток, 2016 – 304 звернення, 2017 – 89 звернень), житлової політики (на 23 відсотки, 2016 – 295 звернень, 2017 – 227 звернень), забезпечення законності та правопорядку (на 4 відсотка, 2016 – 363 звернення, 2017 – 350 звернень).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відмічено збільшення надходження звернень від громадян з питань комунального господарства (на 3,1 відсоток, 2016 – 1293 звернення, 2017 – 1333 звернення), сім`я, діти, молодь (на 40 відсотків, 2016 – 124 звернення, 2017 – 173 звернення).

Із загальної кількості заявників, які зазначили свій соціальний стан, надійшли звернення від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій– 44, від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 68, ветеранів праці– 50, від дітей війни – 30, членів багатодітних сімей і одиноких матерів, матерів-героїнь – 19, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 15, від Героїв України – 1.У зверненнях громадян зазначених категорій частіше порушувались питання покращення житлових умов, надання житла та земельної ділянки на пільгових умовах, питання реєстрації, житлово-комунального господарства та соціального забезпечення, надання пільг, оплата та нарахування житлово-комунальних послуг тощо.

Стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, зазначене питання щотижнево заслуховується на апаратних нарадах з керівниками відділів та управлінь райдержадміністрації.

Щотижнево на день контролю надається інформація до відділу контролю для внесення в протокол звернень, термін яких спливають, для проведення роботи з відповідальними виконавцями.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів їх виконання.

Щоденно забезпечується вчасне та якісне опрацювання звернень громадян, які надходять до Печерської РДА, неприпустимість формального розгляду звернень, надання неоднозначних та необгрунтовних відповідей на звернення громадян.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді вирішено позитивно – 4,5 відсотка звернень, надано відповідні роз’яснення – 86 відсотків, звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), звернення, що пересилалися за належністю відповідно до ст. 7 Закону, звернення, що не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 і ст. 17 Закону – 4,5 відсотка, решта – перебувають на розгляді відповідно до встановлених термінів. Порушень розгляду звернень громадян у звітномуперіоді не відмічено.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації проводились особисті прийоми громадян, виїзні прийоми громадян та прямі («гарячі») телефонні лінії. Загалом за 9 місяців 2017 року головою райдержадміністрації проведено 13 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 33 громадянина і 12 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 44 громадянина, проведено 5 («гарячих») телефонних ліній, під час яких надійшло 6 дзвінків.

Також, проводилися особисті прийоми громадян першим заступником голови та заступником голови, згідно затвердженого графіку.

За результатами прийомів, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації надавалися доручення щодо вирішення порушених заявниками питань в найкоротші терміни. За результатами вжитих заходів, в термін зазначений законодавством надавалися відповіді заявникам.

Керівництвом районної адміністрації забезпечується першочерговий особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати–героїня». Усі звернення вищезазначених категорій громадян розглядаються особисто головою адміністрації, надаються відповідні доручення по розгляду цих звернень, їх виконання контролюється до розв’язання питання в межах чинного законодавства.

За 9 місяців 2017 рік кількість звернень, що надійшли від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 5, від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» – 2.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, склад комісії затверджено розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 27.01.2011 №30 «Про створення постійно діючої комісії з питань  розгляду звернень громадян» (у редакції розпорядження від 15.08.2016 №404). За звітний період проведено10 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За результатами розгляду порушених заявниками питань у зверненнях, складено протоколи засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку на 2017 рік, працівниками відділу роботи із зверненнями громадян проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної адміністрації: відділу управління персоналом; служби у справах дітей; КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва»; управління охорони здоров’я; відділу контролю за благоустроєм; управління праці та соціального захисту населення; комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автошляхів та споруд на них»; управління освіти та інноваційного розвитку; відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців; сектору з питань оборонної та мобілізаційної роботи; сектору екології; відділу інформаційних технологій; відділу з питань надзвичайних ситуацій; юридичного відділу; відділу ведення Державного реєстру виборців; відділу з питань майна комунальної власності; відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини; відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб; комунального підприємства по утриманню зелених насаджень; відділу у справах сім`ї, молоді та спорту; управління житлово-комунального господарства та будівництва; відділу обліку та розподілу житлової площі; сектору з питань охорони праці.

Згідно з затвердженим головою Печерської РДА графіком проведено 10 виїзних днів контролю за станом виконання доручень по розгляду звернень громадян. За результатами виїзних днів контролю спільно з працівниками управління з питань звернень громадян виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та працівниками відповідних відділів, управлінь, служб Печерської райдержадміністрації складено акти проведення виїзних днів контролю, в яких надавалися відповідним структурним підрозділам доручення розглянути і в найкоротші терміни усунути проблеми, озвучені мешканцями. 

Відповідно до графіка звітування керівників відділів та структурних підрозділів Печерської районної в місті Києві державної адміністрації щодо організації виконання контрольних документів та роботи із зверненнями громадян, затверджений головою Печерської райдержадміністрації Мартинчуком С.О. 22.12.2016, відбулося звітування: КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва»; управління праці та соціального захисту населення; відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців; сектору взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції; управління житлово-комунального господарства та будівництва; відділу з питань майна комунальної власності; відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини; відділу контролю за благоустроєм; управління освіти та інноваційного розвитку; відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб; управління охорони здоров’я; відділу підприємництва, торгівлі та споживчого ринку; відділу обліку та розподілу житлової площі; відділу з питань надзвичайних ситуацій; служби у справах дітей; відділу у справах сім`ї, молоді та спорту.

Протягом 9 місяців 2017 року відповідно до графіку проведено 3 семінари-навчання з керівниками структурних підрозділів та діловодами в Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, з питань: надання практичної та методичної допомоги у веденні діловодства, організації контрольних документів та роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах Печерської райдержадміністрації та комунальних підприємств району відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, затвердженої Кабінетом Міністрів України від 30.11.2011 №1242; щодо порядку розгляду депутатських запитів і депутатських звернень народних депутатів та депутатів місцевих рад відповідно до Закону України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад»; порядку опрацювання проектів розпоряджень; забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від  07.02.2008  №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Також, проводився позаплановий семінар-навчання для працівників   КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» щодо питань: порядок опрацювання контрольних документів, розгляд депутатських запитів і депутатських звернень, вимоги до проектів відповідей відповідно до Інструкції з діловодства та Регламенту Печерської РДА; вимоги до опрацювання звернень громадян відповідно до чинного законодавства; порядок оформлення проектів розпоряджень тощо.

Відповідно до затвердженого Київським міським головою графіку звітування голів районних в місті Києві державних адміністрацій, керівників департаментів, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перед Київським міським головою у 2017 роцівідповідно до Указу Президента України від 07.02.2008   № 109/2008 «Про першочергові заходи забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надано звіти про організацію роботи із зверненнями громадян Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією за період: з 01.01.2017 по 15.05.2017 та період 01.01.2017 по 29.09.2017.

15.05.2017 та 28.09.2017 проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян, організації та проведення особистого прийому і стану виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян у Печерській районній в місті Києві державної адміністрації, яка проводилася відповідно до затвердженого графіку відділом аналітичної роботи та контролю управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). За результатами перевірки, яка відбулася 15.05.2017, жодних порушень чи зауважень по роботі відділу не було. Організація роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації відповідає вимогам чинного законодавства України та оцінюється як така, що відповідає вимогам, встановленим законодавством.

На виконання пункту 26 розділу ІІІ «Про сферу безпеки життєдіяльності мешканців м. Києва та захист прав споживачів» протоколу №2 розширеного засідання Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.02.2017, Печерська районна в місті Києві державна адміністрація кожен квартал звітує перед Київським міським голово щодо проведених засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян.

За 9 місяців 2017 року за дорученнями керівництва Київської міської державної адміністрації та Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїбули вжиті заходи та вирішені питання, які порушували громадяни у зверненнях:

- проведено ремонтні роботи тепломережі, відновлено опалення та гаряче водопостачання по вул. Гусовського, 8/10 (звернення  гр. Сердюкової І.В. від 10.01.2017 №С-260, № С-260/1, адреса заявниці: вул. Гусовського, 8/10,  кв. 3);

- видалено дерево по вул. Шовковична, 12, яке становило небезпеку для перехожих (звернення гр. Хілько А.А. від 20.01.2017 №Х-1359, адреса:   м. Київ - 24, а/с 747);

- встановлено вимикачі освітлення в під’їздах будинку №8 бул. М. Приймаченко (звернення гр. Зайцева Г.І. від 20.01.2017 №З-1391);

- виконано ремонт та відновлено роботу ліфту у будинку №24 по  бул. Л. Українки (звернення гр. Хлєбнікова Л.А. та ін. від 30.01.2017   №ОП/КО-2426, адреса заявника: бул. Лесі Українки, 24,  кв. 96);

- виконано ремонт електрощитової, за адресою заявниці (звернення гр. Мозговської В. від 06.02.2017 №М-3559, адреса заявниці:   пров. Лабораторний, 4,  кв. 19);

- виконані роботи по заміні покриття покрівлі житлового будинку №23 по пров. І. Мар`яненка, в тому числі в межах квартири №89 (звернення гр. Потильчак О. від 20.02.2017 №105/П-183, адреса заявниці:  ров. І. Мар`яненка, 13);

- налагоджено освітлення в будинку та на сходових клітинах у будинку № 24 пров. Лабораторний (звернення гр. Хижняк О.В. від 16.03.2017 № Х-4796/3, адреса заявника: провул. Лабораторний, 24, кв. 3);

- проведено демонтаж незаконно розміщеного атракціону та прибрано територію біля Арки Дружби Народів (звернення гр. Панченко Ю.І. від 16.03.2017 №105/П-280, адреса заявника: пр-т Перемоги, 39);

- виконані роботи по ремонту віконних відкосів та проведено прибирання в будинку № 97 по вул. В. Васильківська (звернення гр. Дехтяренко Л.В. від 27.03.2017 № ОП/Д-5780, адреса заявниці: вул. В. Васильківська, 97,  кв. 33);

- виконані роботи по ремонту зовнішніх сходів на прибудинковій території між житловими будинками №16 вул. Діловій та №63  вул. В. Васильківській (звернення Маркова О. через мережу Інтернет від 27.03.2017 №105/М-295);

- силами комунальних служб здійснено санітарне прибирання схилів по вул. Старонаводницькій (колективне звернення Пономаренко Т.С. та ін. від 05.04.2017 №105/КО-327, адреса: вул. Старонаводницька, 29);

- КП ШЕУ Печерського району проведені роботи з ліквідації аварійних ділянок та проведений поточний ремонт асфальтового ямкового покриття по провулку Новопечерському (колективне звернення Сак О.О. та ін. від 28.04.2017 №КО-9993, адреса заявника: вул. Барбюса, 37/1, кв. 884);

- виконано ремонтні роботи та відновлено газопостачання в будинку (звернення гр. Василевської А.А. від 11.05.2017 №ОП/В-10363, адреса:     бул. Дружби Народів, 7, кв. 68); 

- виконані роботи по частковому ремонту покрівлі по вул. О. Копиленка, 3, в межах 2 під’їзду (колективне звернення Малахова та ін. від 12.05.2017 №КО-10466, адреса заявника: вул. О. Копиленка, 3, кв. 40);

- силами комунальних підприємств проведені роботи по благоустрою території навколо пам’ятного знаку Сонце правди Шевченківського слова на Набережному шосе (звернення гр. Сотникової Р.В. від 24.05.2017 №105/ОП/С-437, адреса заявниці: вул. Кіквідзе, 28-А, кв. 22);

- відновлено благоустрій дитячого майданчику та проведено демонтаж пошкодженої гойдалки, за адресою: вул. Леоніда Первомайського, 9-а,  (звернення Гудими О.В. від 09.06.2017 №Г-64/18, який мешкає за адресою: вул. Панаса Мирного, 27, кв. 62);

- силами КП ШЕУ Печерського району прибрано та приведено до належного санітарного стану територію біля станції метро Кловська, ліквідовано металеві залишки (звернення гр. Семінського Р.С. від 19.06.2017 №ОП/С-12337, адреса заявника: вул. Мечникова, 18, кв. 15);

- силами КП по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва демонтовано автошини та утилізовані на спеціальному звалищі (звернення гр. Хижняк О.В. від 22.06.2017 №105/Ж-255/5, адреса заявника:  пров. Лабораторний, 24, кв. 3);

- працівниками КП «Керуюча компанія» демонтовано звуковідтворювальну апаратуру (акустичні колонки), (звернення гр. Александрова І.В. від 30.06.2017 №105/ОП/КО-553, адреса заявника: пл. Бессарабська, 5, кв.35);

- силами комунальних служб виконано ремонтні роботи по відновленню несучої здатності бетонної плити в міжповерхового перекритті ІІІ та ІV поверхів сходової клітини І під’їзду житлового будинку заявниці   (звернення гр. Кондратенко Г.Б. від 17.07.2017 №105/ОП/К-588, адреса:  вул. Госпітальна, 24, кв. 16);

- силами ремонтно-будівельної служби КП «Керуюча компанія» виконані роботи по асфальтуванню прибудинкової території VIII під’їзду (звернення гр. Скрипник Н.В. від 18.07.2017 №С-13571, адреса заявниці: вул. Лейпцизька, 2/37, кв. 133);

- здійснено санітарне прибирання схилів паркової зони між Дніпровським узвозом та станцією метро «Дніпро» (звернення гр. Громовенко Л.Г. від 18.07.2017 №Г-13588, адреса заявника: бул. Л. Українки, 11, кв. 19);

- виконано роботи по заміні запірно-регулюючої арматури на внутрішньобудинковому трубопроводі гарячого водопостачання у підвальному приміщенні житлового будинку №28А на бул. Л. Українки (звернення гр. Цимбал Г.С. від 08.08.2017 №105/ОП/КО-649, адреса заявниці:  бул. Л. Українки, 28А, кв. 218);

- працівниками КП УЗН Печерського району м. Києва сумісно з працівниками КП «Керуюча компанія» виконано роботи по видаленню зламаного гілля біля дитячого майданчика будинку №5 на вул. А. Барбюса (звернення гр. Жадкевич І.Ю. від 30.08.2017 №105/Ж-704, електронна пошта: [email protected]);

- виконано роботи по прочищенню внутрішньобудинкової мережі водовідведення (каналізації) та дворової каналізації із застосуванням спеціалізованої техніки (гідромонітору) (звернення гр. Козачище А.А. від 05.09.2017 №105/ОП/К-722, адреса заявниці: вул. М. Омеляновича-Павленка, 19А, кв. 3);

- виконано роботи по заміні пошкодженої ділянки каналізації трубопроводу на прибудинковій території (звернення гр. Кислиця Д.С. та ін. від 05.09.2017 №ОП/КО-12505/1, від 11.09.2017 №КО-13068/1, адреса заявників:  вул. Іоанна Павла, ІІ, 19, кв. 32);

- проведено позачергове технічне обслуговування ліфта та виконано ремонт поверхневого вимикача на 10 поверсі будинку (звернення гр. Хілько А.А. від 11.09.2017 №Х-1359/10, адреса: вул. Вереснева, 5, кв. 336).

14.03.2017 на розширеній апаратній нараді доповідала начальник відділу роботи із зверненнями громадян про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській райдержадміністрації за 2016 рік.

На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи зі зверненнями громадян (щотижнево, щоквартально, за півроку, за рік), графіки особистого та особистого виїзного прийому громадян керівниками району, порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Печерській РДА, графіки проведення прямого телефонного зв’язку керівництва райдержадміністрації, а також роз’яснення як подати письмове звернення, висвітлюються актуальні питання, з яким громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, на особистих виїзних прийомах із розміщеннями фото, та інша інформація, що стосується звернень громадян.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян.

Так, за результатами роботи за 9 місяців 2017 року забезпечено виконання всіх доручень з розгляду звернень громадян в терміни, визначені чинним  законодавством.

Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного та кваліфікованого розгляду звернень громадян, вживатимуться всі дієві заходи реагування щодо належного їх розгляду, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування».

Перейти до спискуВерсiя для друку