Головна  →  Звіти про роботу  →  4 липня 2017

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2017 року

Утвердження і забезпечення прав та свобод людини є головним обов’язком держави. Це передбачено статтею 3 Конституції України, тому права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008  №109 „Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Постановами Верховної Ради України, Постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Розпорядженнями Київської міської ради і Київської міської державної адміністрації, та Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, Регламентом Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.1997, Порядком розгляду звернень громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, затверджений розпорядженням від 08.06.2012, Положенням про відділ.

Слід відмітити, що звернення має бути оформлено належним чином і у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, має право:

- особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

- ознайомитися з матеріалами перевірки;

- подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

- бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

- користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

- одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

- висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

- вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

Необхідно відмітити, що право громадян звертатися особисто, а також направляти індивідуальні чи колективні звернення в державні органи й органи місцевого самоврядування є одним з найважливіших засобів прояву суспільно-політичної активності громадян, зацікавленості їх у суспільних справах, а також захисту ними своїх прав.

За період з 01.01.2017 по 30.06.2017 до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 1659 звернень громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, кількість звернень від громадян до районної адміністрації зменшиласьна 12,3відсотка або на 234 звернень.

 

Кількість звернень, що надійшли  поштою

Кількість звернень, поданих громадянами на особистому прийомі

Загальна кількість звернень

І півріччя

2016 року

І півріччя

2017 року

І півріччя

2016 року

І півріччя

2017 року

І півріччя

2016 року

І півріччя

2017 року

709

810

1184

849

1893

1659

Частка колективних звернень від усіх звернень за звітний період становить 14,2 відсотка. Кількість колективних звернень зменшилась на 235 відсотків або на 129 звернень, і склала 236 звернень. З урахуванням колективних звернень за звітний період до райдержадміністрації звернулось 5432 громадянина, які у своїх листах порушили 1919 питань.

Із загальної кількості звернень за І півріччя 2017 рік безпосередньо від громадян надійшло 44 відсотка усіх звернень. Для розгляду за належністю до Печерської райдержадміністрації передано: з Київської міської державної адміністрації – 52,4 відсотки (870 звернень), від інших органів державної влади – 4 відсотка (59 звернень), з органів прокуратури – 0,1 відсотка (2 звернення), від народних депутатів України, з правоохоронних органів, з Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України звернень до Печерської райдержадміністрації не надходило. Також, через Київську міську державну адміністрацію передано на розгляд до Печерської райдержадміністрації 27 депутатських звернень.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж даного періоду, чільне місце займають: питання комунального господарства – 55 відсотків (922 звернення), забезпечення законності і правопорядку – 14 відсотків (224 звернення), житлової політики – 11 відсотків (176 звернень), сім`я, діти, молодь – 7,1 відсотка (118 звернень), соціального захисту населення – 3,3 відсотка (55 звернень), та такі питання, як аграрної політики та земельних відносин, транспорту і зв'язку, фінансової, податкової, митної політики, праці і заробітної плати, охорони здоров’я, екології та природних ресурсів, освіти і науки, діяльності об’єднань громадян, діяльності місцевих органів виконавчої влади, діяльність органів місцевого самоврядування тощо.

У звітному періоді мешканців району найбільше турбували такі питання, як утримання будинків, благоустрій прибудинкових територій та озеленення територій біля будинків, поліпшення житлових умов, належність надання комунальних послуг (водопостачання та теплопостачання), законності забудови земельних ділянок, надання матеріальної допомоги, оплата квартир та нарахування комунальних послуг, надання житла та реєстрація, реєстрація у гуртожитках, оренда нежитлових приміщень, соціальний захист, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, законність будівництва, порушення тиші та громадського порядку в закладах ресторанного господарства тощо.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась кількість звернень з питаньсоціального захисту населення (на 80 відсотків, 2016 – 269 звернень, 2017 – 55 звернень), житлової політики (на 15,4 відсотка, 2016 – 208 звернень, 2017 – 176 звернень), забезпечення законності та правопорядку (на 6,2 відсотків, 2016 – 239 звернень, 2017 – 224 звернень).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відмічено збільшення надходження звернень від громадян з питань комунального господарства (на 6,1 відсотка, 2016 – 869 звернень, 2017 – 922 звернення), сім`я, діти, молодь (на 53 відсотки, 2016 – 77 звернень, 2017 – 118 звернень).

Із загальної кількості заявників, які зазначили свій соціальний стан, надійшли звернення від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій– 42, від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 43, ветеранів праці– 33, від дітей війни – 17, членів багатодітних сімей і одиноких матерів, матерів-героїнь – 19, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 13, від Героїв України – 1.У зверненнях громадян зазначених категорій частіше порушувались питання покращення житлових умов, надання житла та земельної ділянки на пільгових умовах, питання реєстрації, житлово-комунального господарства та соціального забезпечення, надання пільг, оплата та нарахування житлово-комунальних послуг тощо.

Стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, зазначене питання щотижнево заслуховується на апаратних нарадах з керівниками відділів та управлінь райдержадміністрації.

Щотижнево на день контролю надається інформація до відділу контролю для внесення в протокол звернень, термін яких спливають, для проведення роботи з відповідальними виконавцями.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів їх виконання.

Щоденно забезпечується вчасне та якісне опрацювання звернень громадян, які надходять до Печерської РДА, неприпустимість формального розгляду звернень, надання неоднозначних та необгрунтовних відповідей на звернення громадян.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді вирішено позитивно – 4,3 відсотка звернень, надано відповідні роз’яснення – 87 відсотка, звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” (далі – Закон), звернення, що пересилалися за належністю відповідно до ст. 7 Закону, звернення, що не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 і 17 Закону – 2,4 відсотка, решта – перебувають на розгляді відповідно до встановлених термінів. Порушень розгляду звернень громадян у звітномуперіоді не відмічено.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у Печерській райдержадміністрації проводились особисті прийоми громадян, виїзні прийоми громадян та прямі („гарячі”) телефонні лінії. Загалом у І півріччі 2017 року році головою райдержадміністрації проведено 7 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 25 громадян і 8 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 32 громадянина, проведено 3 („гарячі”) телефонні лінії, під час яких надійшло 4 дзвінки.

Також, проводилися особисті прийоми громадян першим заступником голови та заступником голови, згідно затвердженого графіку.

За результатами прийомів, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації надавалися доручення щодо вирішення порушених заявниками питань в найкоротші терміни. За результатами вжитих заходів, в термін зазначений законодавством надавалися відповіді заявникам.

Керівництвом районної адміністрації забезпечується першочерговий особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання „Мати–героїня”. Усі звернення вищезазначених категорій громадян розглядаються особисто головою адміністрації, надаються відповідні доручення по розгляду цих звернень, їх виконання контролюється до розв’язання питання в межах чинного законодавства.

За І півріччя 2017 рік кількість звернень, що надійшли від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 4, від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” – 1.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, склад комісії затверджено розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 27.01.2011 №30 «Про створення постійно діючої комісії з питань  розгляду звернень громадян» (у редакції розпорядження від 15.08.2016 №404). За звітний період проведено7 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За результатами розгляду порушених заявниками питань у зверненнях, складено протоколи засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку працівниками відділу роботи із зверненнями громадян проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної адміністрації: у відділі роботи з персоналом; в службі у справах дітей; КП „Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва”; управлінні охорони здоров’я; відділі контролю за благоустроєм; в управлінні праці та соціального захисту населення; комунальному підприємстві „Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автошляхів та споруд на них”; управлінні освіти та інноваційного розвитку; відділі з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємці; секторі з питань оборонної та мобілізаційної роботи; секторі екології, відділі інформаційних технологій; відділі з питань надзвичайних ситуацій; юридичному відділі; відділі ведення Державного реєстру виборців; відділі з питань комунальної власності. 

Згідно з затвердженим головою Печерської РДА графіком проведено 7 виїзних днів контролю за станом виконання доручень по розгляду звернень громадян. За результатами виїзних днів контролю спільно з працівниками управління з питань звернень громадян виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та працівниками відповідних відділів, управлінь, служб Печерської райдержадміністрації складено акти проведення виїзних днів контролю, в яких надавалися відповідним структурним підрозділам доручення розглянути і в найкоротші терміни усунути проблеми, озвучені мешканцями. 

Відповідно до затвердженого графіку заслухано звіти керівників структурних підрозділів Печерської райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян: КП „Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва”; управління праці та соціального захисту населення; відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємці; сектору взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції; управління житлово-комунального господарства та будівництва; відділу з питань майна комунальної власності; відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини; відділу контролю за благоустроєм; управляння освіти та інноваційного розвитку; відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб; управління охорони здоров’я.

Протягом І півріччя 2017 року відповідно до графіку проведено 2 семінар-навчання з керівниками структурних підрозділів та діловодами в Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, з питань: організації діловодства та контролю в структурних підрозділах Печерської райдержадміністрації та комунальних підприємств району відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, затвердженої Кабінетом Міністрів України від 30.11.2011 №1242; питання щодо порядку розгляду депутатських запитів і депутатських звернень народних депутатів та депутатів місцевих рад відповідно до Закону України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад»; порядку опрацювання проектів розпоряджень; забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Також, проводився позаплановий семінар-навчання для працівників КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» щодо питань: порядок опрацювання контрольних документів, розгляд депутатських запитів і депутатських звернень, вимоги до проектів відповідей відповідно до Інструкції з діловодства та Регламенту Печерської РДА; вимоги до опрацювання звернень громадян відповідно до чинного законодавства; порядок оформлення проектів розпоряджень тощо.

Відповідно до затвердженого Київським міським головою графіку звітування голів районних в місті Києві державних адміністрацій, керівників департаментів, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перед Київським міським головою у 2017 роцівідповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” надано звіт про організацію роботи із зверненнями громадян Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією за період: з 01.01.2017 по 15.05.2017.

15.05.2017 проведено перевірку організації роботи із зверненнями громадян, організації та проведення особистого прийому і стану виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян у Печерській районній в місті Києві державної адміністрації, яка проводилася відповідно до затвердженого графіку начальником відділу аналітичної роботи та контролю управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Іскренко В.Ю. За результатами жодних порушень чи зауважень по роботі відділу не було. Організація роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації відповідає вимогам чинного законодавства України та оцінюється як така, що відповідає вимогам, встановленим законодавством.

За І півріччя 2017 року за дорученнями керівництва Київської міської державної адміністрації та Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїбули вжиті заходи та вирішені питання, які порушували громадяни у зверненнях:

-  проведено ремонтні роботи тепломережі, відновлено опалення та гаряче водопостачання по вул. Гусовського, 8/10 (звернення гр. Сердюкової І.В. від 10.01.2017 №С-260, № С-260/1, адреса заявниці: вул. Гусовського, 8/10,  кв. 3);

-  видалено дерево по вул. Шовковична, 12, яке становило небезпеку для перехожих (звернення гр. Хілько А.А. від 20.01.2017 №Х-1359, адреса:    м. Київ - 24, а/с 747);

-  встановлено вимикачі освітлення в під’їздах будинку №8 бул. М. Приймаченко (звернення гр. Зайцева Г.І. від 20.01.2017 №З-1391);

-  виконано ремонт та відновлено роботу ліфту у будинку №24 по бул. Л. Українки (звернення гр. Хлєбнікова Л.А. та ін. від 30.01.2017 №ОП/КО 2426, адреса заявника: бул. Лесі Українки, 24,  кв. 96);

-  виконано ремонт електрощитової, за адресою заявниці (звернення гр. Мозговської В. від 06.02.2017 №М-3559, адреса заявниці: пров. Лабораторний, 4,  кв. 19);

-  виконані роботи по заміні покриття покрівлі житлового будинку №23 по пров. І. Мар`яненка, в тому числі в межах квартири №89 (звернення гр. Потильчак О. від 20.02.2017 №105/П-183, адреса заявниці: пров. І. Мар`яненка, 13);

-  налагоджено освітлення в будинку та на сходових клітинах у будинку     №24 пров. Лабораторний (звернення гр. Хижняк О.В. від 16.03.2017 №Х-4796/3, адреса заявника: провул. Лабораторний, 24, кв. 3);

-  проведено демонтаж незаконно розміщеного атракціону та прибрано територію біля Арки Дружби Народів (звернення гр. Панченко Ю.І. від 16.03.2017 №105/П-280, адреса заявника: пр-т Перемоги, 39);

-  виконані роботи по ремонту віконних відкосів та проведено прибирання в будинку № 97 по вул. В. Васильківська (звернення гр. Дехтяренко Л.В. від 27.03.2017 № ОП/Д-5780, адреса заявниці:   вул. В. Васильківська, 97, кв. 33);

-  виконані роботи по ремонту зовнішніх сходів на прибудинковій території між житловими будинками №16 вул. Діловій та №63 вул. В. Васильківській (звернення Маркова О. через мережу Інтернет від 27.03.2017 №105/М-295);

-  силами комунальних служб здійснено санітарне прибирання схилів по вул. Старонаводницькій (колективне звернення Пономаренко Т.С. та ін. від 05.04.2017 №105/КО-327, адреса: вул. Старонаводницька, 29);

-  КП ШЕУ Печерського району проведені роботи з ліквідації аварійних ділянок та проведений поточний ремонт асфальтового ямкового покриття по провулку Новопечерському (колективне звернення Сак О.О. та ін. від 28.04.2017 №КО-9993, адреса заявника: вул. Барбюса, 37/1, кв. 884);

-  виконано ремонтні роботи та відновлено газопостачання в будинку (звернення гр. Василевської А.А. від 11.05.2017 №ОП/В-10363, адреса: бул. Дружби Народів, 7, кв. 68); 

-  виконані роботи по частковому ремонту покрівлі по вул. О. Копиленка, 3, в межах 2 під’їзду (колективне звернення Малахова та ін. від 12.05.2017 №КО-10466, адреса заявника: вул. О. Копиленка, 3, кв. 40);

-  силами комунальних підприємств проведені роботи по благоустрою території навколо пам’ятного знаку Сонце правди Шевченківського слова на Набережному шосе (звернення гр. Сотникової Р.В. від 24.05.2017 №105/ОП/С-437, адреса заявниці: вул. Кіквідзе, 28-А, кв. 22);

-  відновлено благоустрій дитячого майданчику та проведено демонтаж пошкодженої гойдалки, за адресою: Леоніда Первомайського, 9-а,  (звернення Гудими О.В. від 09.06.2017 №Г-64/18, який мешкає за адресою: вул. Панаса Мирного, 27, кв. 62).

14.03.2017 на розширеній апаратній нараді доповідала начальник відділу роботи із зверненнями громадян про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській райдержадміністрації за 2016 рік.

На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи зі зверненнями громадян (щотижнево, щоквартально, за півроку, за рік), графіки особистого та особистого виїзного прийому громадян керівниками району, порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Печерській

РДА, графіки проведення прямого телефонного зв’язку керівництва райдержадміністрації, а також роз’яснення як подати письмове звернення, електронна приймальня, висвітлюються актуальні питання, з яким громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, на особистих виїзних прийомах із розміщеннями фото, та інша інформація, що стосується звернень громадян.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян.

Так, за результатами роботи за І півріччя 2017 року забезпечено виконання всіх доручень з розгляду звернень громадян в терміни, визначені чинним  законодавством.

Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного та кваліфікованого розгляду звернень громадян, вживатимуться всі дієві заходи реагування щодо належного їх розгляду, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування».

Перейти до спискуВерсiя для друку