Телефонна лінія «Пульс»
ДПІ у Печерському районі нагадує, що для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби створено телефонну лінію «Пульс».
За січень - травень 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 102 звернення, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м.Києві, а саме:
- щодо звітності та реєстрації накладних – 46;
- щодо роботи органів ДФС – 41;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 6;
- щодо роботи ЦОП – 3;
- щодо перевірки СГ – 3;
- щодо корупційних дій – 3.
За травень 2015 року, зокрема, на сервіс «Пульс» надійшло 10 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів ДФС – 6;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 4.
Всі звернення до сервісу «Пульс» опрацьовуються протягом одного-трьох днів.
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві