Сервіс «Пульс» - дієві результати
Оперативно та дієво вирішувати проблемні питання платників це головні складові роботи інтерактивного сервісу «Пульс».
За січень - березень 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 48 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 24;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 21;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 2;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 1.
За березень 2014 року, зокрема, на сервіс «Пульс» надійшло 12 звернень а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 8;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 3;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 1.
Всі звернення до «Пульсу» опрацьовуються протягом одного-двох днів.
Нагадуємо телефон ефективного сервісу: (044)284-00-07.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві