Розглянуто звернення громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Сьогодні, 12 вересня, голова Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергій Мартинчук провів нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, які надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт.
Зокрема, під час наради були розглянуті звернення, які надійшли від мешканців на «гарячу лінію» контактного центру та знаходяться на доопрацюванні структурних підрозділів.
«Завдання сьогоднішньої наради – розглянути всі звернення та оперативно відреагувати на них, надавши компетентну відповідь заявникам», - відмітив Сергій Мартинчук.
Очільник Печерського району також наголосив на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно віднестись дуже відповідально та виважено, а також надав доручення керівникам структурних підрозділів провести аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.