Головна  →  Новини  →  3 листопада 2015

Зміни до Закону України«Про звернення громадян»

Управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м.Києва повідомляє, що з 28.10.2015 набули чинності зміни до Закону України від 02.10.1996 за № 393/96-ВР«Про звернення громадян» (далі-Закон), згідно яких звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення). 

Так, відповідно до статті 5 Закону, «Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне)…

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження…»

Отже, громадянин може викласти своє звернення до управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м.Києва через:

  • засоби телефонного зв'язку за номерами телефонів «Гарячих ліній»: 280-71-68,   280-71-92, 234-33-85;
  • використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку [email protected];
  • поштою або передати особисто через уповноважену особу за адресою:                 вул. Крутий узвіз, 4, м. Київ-4, 01601;
  • особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів;

Водночас повідомляємо, що, оскільки письмове звернення повинно бути підписано заявником, то, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, таке звернення повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

За більш детальною інформацією рекомендуємо звертатись до громадської приймальні управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Кловський узвіз, буд. 14А. Приймальні дні та години: понеділок-четвер 9:00-18:00; п’ятниця: 9:00-16:45; обідня перерва: 13:00-13:45. Телефони для довідок: 280-71-92

Перейти до спискуВерсiя для друку