Головна  →  Новини  →  7 липня 2015

Результати роботи управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м.Києва із зверненнями громадян

Робота зі зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення прав громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування й створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з цих питань.

 Протягом 1 півріччя 2015 року до управління надійшло 971 звернення за різними питаннями діяльності Пенсійного фонду України. При цьому, особисто на прийом до керівництва управління звернулось 359 осіб, письмові звернення надійшли від 155 заявників, на виїзних прийомах  прийнято 56 осіб.

За змістом основних питань, що порушувалися громадянами у письмових та на особистому прийомі зверненнях, понад 91% стосується питань роз’яснення діючого пенсійного законодавства , 9% стосується правильності застосування законодавства під час призначення, перерахунку пенсій, надбавок та доплат.

Значна частина звернень на особистих та виїзних прийомах надійшла від громадян працездатного віку – 356 або 70% загальної кількості заявників, звернення інших категорій становлять: пенсіонери за віком (51), інваліди та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (16), інваліди інших категорій (39), державні службовці та за вислугою років (52). Аналіз звернень за категоріями свідчить, що громадяни завчасно піклуються про свою майбутню пенсію та звертаються з питаннями призначення пенсій на пільгових умовах, порядку обчислення заробітку та стажу при визначенні розміру пенсії.

 Особливу увагу приділено в управлінні виїзним прийомам до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. На виконання Указу Президента України «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями» від 18.12.2007 №1228 вжито заходи по облаштуванню адміністративної будівлі управління – є кнопка для виклику спеціалістів зі спеціальною позначкою. Продовжується робота по створенню належних умов для безперешкодного доступу до приміщень управління відповідно до вимог державних будівельних норм.

З метою організації виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування» 25.06.2012 №401, наказу управління «Про організацію надання послуг в електронному вигляді» від 09.10.2012 №72 призначено відповідальних осіб за надання громадянам, застрахованим особам та страхувальникам послуг в електронному вигляді. Станом на 01.07.2015 року в управлінні зареєстровано 55 користувачів Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для забезпечення відкритості в роботі Пенсійного фонду проводилось інформування громадськості про основні напрями та роз’яснення нормативно - правових актів з питань пенсійного забезпечення через засоби масової інформації. Так, в газеті «Сільські вісті» діє постійна рубрика «Пенсійний лікнеп», всього в газеті надруковано 6 публікацій за різними напрямками діяльності управління. Надруковано статті на веб-сайті Печерської РДА:  інформаційне наповнення з актуальних питань діяльності за звітний період становить 53 матеріали.

З метою роз’яснення норм пенсійного законодавства пенсіонерам та населенню району протягом звітного періоду проведено 9 зустрічей в трудових колективах підприємств та організацій району, проведено спільний відкритий прийом громадян з першим заступником прокурора Печерського району м. Києва.

Проводиться роз’яснювальна робота по сплаті обов’язкових платежів суб’єктами господарювання. Розміщено інформаційні листи на стендах управління – 45, на стендах почтових відділень та банківських установ – 38, розповсюджено 1108 інформаційних буклетів та листівок.

 З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом, в управлінні функціонують три «гарячі» телефонні лінії - для прийому дзвінків зі стаціонарних телефонів та операторів мобільного зв’язку. З початку 2015 року за консультаціями звернулись 2205 осіб.

З метою створення зручних умов для прийому громадян та запобігання чергам в управлінні, прийом громадян здійснюється за принципом «єдиного вікна» на двох площадках у відповідності із затвердженим графіком, який доводиться до відома громадян через засоби масової інформації та інформаційні стенди управління. В залі обслуговування громадян «єдине вікно» надаються послуги для одержання пенсій і допомоги та послуги для страхувальників і застрахованих осіб.

Загальна кількість громадян, які звернулись до фахівців управління протягом 1 півріччя 2015 року - 16718 осіб.

З метою оперативного реагування на зауваження відвідувачів в управлінні встановлена скринька для зауважень та пропозицій громадян. За 1 півріччя 2015 року до управлінняи надійшли 2 подяки за уважне ставлення та професіоналізм колективу управління.

Питання роботи зі зверненнями громадян постійно аналізуються та систематично розглядаються на виробничих нарадах, працівникам управління надаються роз’яснення норм етики службової поведінки, коректного та ввічливого ставлення до громадян.

Під особливим контролем перебуває сумлінне виконання підлеглими своїх службових обов’язків у поєднанні з шанобливим ставленням до громадян та дотриманням високої культури спілкування.

Перейти до спискуВерсiя для друку