Головна  →  Новини  →  20 червня 2018

«Київводоканал» впровадив нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат»

У травні «Київводоканал» впровадив нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат», яке працює зі сторінки підприємства my.vodokanal.kiev.ua.

За допомогою сервісу споживачі мають можливість отримати консультацію у режимі онлайн.

Основні питання, з якими споживачі можуть звертатися через «Онлайн-чат»:

  • нарахування за послуги;
  • коригування нарахувань за послуги (направлення із необхідним пакетом документів для проведення коригування нарахувань до фахівця);
    • внесення та коригування показників лічильників;
    • робота «Особистого кабінету»;
    • укладання договору;
    • повірка лічильників;
    • інші питання різного характеру щодо послуг та роботи «Київводоканалу».

Зараз у команді сектору «Онлайн-чату» працює 3 консультанти. Консультації в онлайн-режимі надаються у робочий час: понеділок – четвер із 8:00 до 17:00 та у п’ятницю із 8:00 до 15:00.

За період роботи «Онлайн-чату» із травня 2018 року до «Київводоканалу» надійшло та опрацьовано близько 10 тисяч звернень споживачів.

Наразі сторінка працює у тестовому режимі та проходить необхідні налаштування.

«Київводоканал» працює над покращенням роботи, пов’язаної з підвищенням рівня наданих послуг. Програмне забезпечення «Онлайн-чат» постійно удосконалюється з урахуванням зауважень споживачів.

Джерело: КМДА

Перейти до спискуВерсiя для друку