Головна  →  Звіти про роботу  →  1 грудня 2017

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації за листопад 2017 року

За період з 1 по 30 листопада 2017 року до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 310 звернень громадян, з них: усних – 136, письмових – 174 звернення громадян, в тому числі 45 колективних звернень.

У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень від громадян до райдержадміністрації збільшилася на 11 звернень (4 відсотка).

Із загальної кількості звернень за дорученням Київської міської державної адміністрації розглянуто 161 звернення громадян.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді: вирішено позитивно – 9, надано роз’яснення – 85, прийнято до відома (до справи) – 45, звернення, що пересилалися за належністю відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» – 13, решта перебуває на розгляді.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях чільне місце займають питання:

-       комунального господарства – 206;

-       забезпечення законності і правопорядку – 38;

-       житлової політики – 34;

-       економічної, цінової, інвестиційної політики – 31;

-       культура та культурна спадщина – 8;

-       питання сім’ї, дітей, молоді, спорту – 7;

-       екологія та природні ресурси – 6;

-       соціального захисту – 6;

-       праця і заробітна плата – 5;

-       діяльність місцевих органів виконавчої влади – 4;

-       охорона здоров’я – 3;

-       транспорт та зв’язок – 3;

-       промислова політика – 2;

-       аграрна політика – 1;

-       інформаційна політика та діяльність ЗМІ – 1;

-       діяльність об’єднань громадян – 1;

-       діяльність органів місцевого самоврядування – 1;

-       інше – 19.

За результатами розгляду звернень структурними підрозділами райдержадміністрації було надано відповіді на 343 звернення громадян, решта перебуває на контролі  відповідно до встановлених термінів.

Щоденно забезпечується вчасне та якісне опрацювання звернень громадян, які надходять до Печерської РДА, неприпустимість формального розгляду звернень, надання неоднозначних та необгрунтовних відповідей на звернення громадян.

До дня контролю для внесення в протокол надається інформація до відділу контролю щодо звернень, терміни яких спливають. В день контролю розглядаються не виконані звернення громадян відповідними структурними підрозділами в зазначені терміни. За результатами надаються відповідним структурним підрозділам доручення вживати заходів по виконанню звернень в зазначені терміни.

За звітний період головою Печерської РДА Мартинчуком С.О. проведено 2 особистих прийоми громадян та 1 виїзний прийом громадян, на яких прийнято 6 осіб. Питання безпосередньо стосувалися: житлово-комунального господарства, питання діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації, тощо. За результатами надавалися роз’яснення та певні доручення відповідним структурним підрозділам.

Також, організовано та проведено 1особистий прийом першим заступником голови Печерської райдержадміністрації Загуменним Д.М. На прийом зі своїм зверненням звернувся 1 громадянин, який порушив питання житлово-комунального господарства. За результатами надано відповідні роз’яснення та доручення структурним підрозділам щодо опрацювання порушених питань на особистому прийомі.

Організовано та проведено 3 прийоми заступником голови Невмержицьким А.В., на яких було прийнято 9 осіб. Питання стосувалися житлово-комунального господарства, благоустрою прибудинкової території, надання житла, оплату квартир та комунальних послуг, питання діяльності ОСББ, тощо. За результатами надавалися роз’яснення та певні доручення відповідним структурним підрозділам.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі - Указ Президента України від 07.02.2008     № 109/2008) за звітний період:

- відповідно до затвердженого головою Печерської РДА графіку спеціалістами відділу роботи із зверненнями громадян у звітному місяці проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян: в секторі взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції та у відділі з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю і ЗМІ. Під час проведення перевірок працівникам, відповідальним за організацію роботи із зверненнями громадян, надані методичні рекомендації та пропозиції систематично проводити аналіз та узагальнення звернень громадян з метою виявлення причин, що породжують їх звернення до державних органів влади. За результатами перевірок складено довідки;

- проведено два виїзних дні контролю спільно з представниками КМДА, представниками інших установ та відповідальними структурними підрозділами Печерської РДА, щодо розгляду та перевірки фактів, викладених у зверненнях мешканців Печерського району. За результатами комісійних обстежень складено відповідні акти;

- 27.11.2017 проведено засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян;

- відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку  звітування керівників відділів та структурних підрозділів Печерської РДА щодо організації виконання контрольних документів та роботи із звернення громадян отримано звіт: КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» щодо організації роботи із зверненнями громадян за поточний період, відповідно до вимог Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008.

До Управління з питань звернень громадян виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подано інформацію про проведення особистих, виїзних прийомів та прямих («гарячих») телефонних ліній, проведених головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації у листопаді 2017 році.

На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи із зверненнями громадян (щотижнево, щоквартально, за півроку, за рік), графіки особистого та особистого виїзного прийому громадян керівниками району, порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Печерській РДА, графіки проведення прямого телефонного зв’язку керівництва райдержадміністрації, а також роз’яснення як подати письмове звернення, висвітлюються актуальні питання, з яким громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, на особистих виїзних прийомах із розміщеннями фото, та ін. інформація, що стосується звернень громадян.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів їх виконання.

Перейти до спискуВерсiя для друку