Головна  →  Звіти про роботу  →  3 жовтня 2017

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації за вересень 2017 року

За січень-вересень 2017 року на  розгляд до Печерської райдержадміністрації  надійшло 20825 звернень до Контактного центру  міста Києва, в тому числі 14786 звернень черезКБУ „Контактний центр міста Києва” – „1551”,   1513 звернень через Урядову гарячу лінію, 4526 звернень через офіційний сайт КБУ „Контактний центр міста Києва”

Службами   району розглянуто 14309 звернень,  на поточному розгляді   245 звернень. 

Всі  звернення перебувають на контролі та виконанні в  комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.

За вересень 2017  року на  розгляд до Печерської райдержадміністрації  надійшло 2960  звернень  до Контактного центру  міста Києва,    в тому числі   2242 звернення черезКБУ „Контактний центр міста Києва” – „1551”,  194 звернення через Урядову гарячу лінію,  524 звернень через офіційний сайт КБУ „Контактний центр міста Києва”. Службами   району розглянуто  2064 звернення.

Всі  звернення перебувають на контролі та виконанні в  комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.

Перейти до спискуВерсiя для друку