Головна  →  Звіти про роботу  →  31 серпня 2017

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації за серпень 2017 року

 

За період з 01.08.2017 по 30.08.2017 до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 195 звернень громадян, з них: усних – 112, письмових – 83 звернення громадян, в тому числі 31 колективне звернення.

У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень від громадян до райдержадміністрації зменшилася на 94 звернень (33 відсотка).

Із загальної кількості звернень за дорученням Київської міської державної адміністрації розглянуто 92 звернення громадян.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді: вирішено позитивно – 5, надано роз’яснення – 74, прийнято до відома (до справи) – 23, пересилка за належністю – 7, решта перебуває на розгляді.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях чільне місце займають питання:

  • комунального господарства – 114;
  • забезпечення законності і правопорядку – 19;
  • питання сім’ї, дітей, молоді, спорту – 16;
  • житлової політики – 15;
  • економічної, цінової, інвестиційної політики – 15;
  • соціального захисту – 9;
  • охорона здоров’я – 3;
  • діяльність місцевих органів виконавчої влади – 2;
  • транспорт та зв’язок – 2;
  • освіта та наука – 2;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 1;
  • аграрна політика – 1;
  • праця і заробітна плата – 1;
  • інформаційна політика та діяльність ЗМІ – 1;
  • обороноздатність і суверенітет – 1;
  • інше – 23.

За результатами розгляду звернень структурними підрозділами райдержадміністрації було надано відповіді на 204 звернень громадян, решта перебуває на контролі  відповідно до встановлених термінів.

Щоденно забезпечується вчасне та якісне опрацювання звернень громадян, які надходять до Печерської РДА, неприпустимість формального розгляду звернень, надання неоднозначних та необгрунтовних відповідей на звернення громадян.До дня контролю для внесення в протокол надається інформація до відділу контролю щодо звернень, терміни яких спливають, для проведення роботи з відповідальними виконавцями, для швидкого реагування та забезпечення виконання звернень, в зазначені терміни. В день контролю розглядаються не виконані звернення громадян відповідними структурними підрозділами в зазначені терміни. За результатами надаються відповідним структурним підрозділам доручення вживати заходів по виконанню звернень в зазначені терміни.

За звітний період головою Печерської РДА Мартинчуком С.О. проведено 3 особистих прийоми громадян та 1 виїзний прийом громадян, на яких прийнято 5 осіб, 1 пряму «гарячу» телефонну лінію, на якій прийнято один дзвінок від мешканки Печерського району.

Питання безпосередньо стосувалися житлово-комунального господарства, роботи структурних підрозділів, благоустрою території, будівництва, служби у справах дітей тощо. За результатами надавалися роз’яснення та певні доручення відповідним структурним підрозділам.

Також, було організовано та проведено прийоми першим заступником голови Загуменним Д.М. та заступником голови Невмержицьким А.В., питання стосувалися: будівництва, водопостачання, відключення від газопостачання, порушення благоустрою прибудинкової території, житлово-комунального господарства, житлові питання, реєстрації місця проживання, стихійної торгівлі та Мафів, тощо.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі - Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008) за звітний період:

- відповідно до затвердженого головою Печерської РДА графіку спеціалістами відділу роботи із зверненнями громадян у звітному місяці проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян: у відділі у справах сім`ї, молоді та спорту, в управлінні житлово-комунального господарства та будівництва. Під час проведення перевірки працівникам, відповідальним за організацію роботи із зверненнями громадян, надані методичні рекомендації та пропозиції систематично проводити аналіз та узагальнення звернень громадян з метою виявлення причин, що породжують їх звернення до державних органів влади та за результатами перевірок складено довідки;

- проведено виїзний день контролю спільно з представниками КМДА, представниками інших установ та відповідальними структурними підрозділами Печерської РДА, щодо розгляду та перевірки фактів, викладених у зверненні мешканця Печерського району;

- 28.08.2017 проведено засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян;

- відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку  звітування керівників відділів та структурних підрозділів Печерської РДА щодо організації виконання контрольних документів та роботи із звернення громадян отримано звіт: відділу з питань надзвичайних ситуацій щодо організації роботи із зверненнями громадян за поточний період, відповідно до вимог Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008;

- проведено два семінари-навчання: для працівників КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва»; та з керівниками структурних підрозділів та діловодами в Печерській райдержадміністрації щодо стану виконання контрольних документів, опрацювання депутатських звернень та запитів, вимог до виконання звернень громадян відповідно до діючого законодавства, вимог до оформлення службових листів відповідно до Типової інструкції з діловодства, та щодо відповідальності посадових осіб за порушення виконавської дисципліни відповідно до вимог чинного законодавства.

До Управління з питань звернень громадян виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подано інформацію про проведення особистих, виїзних прийомів та прямих («гарячих») телефонних ліній, проведених головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації у серпні 2017 році.

На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи із зверненнями громадян (щотижнево, щоквартально, за півроку, за рік), графіки особистого та особистого виїзного прийому громадян керівниками району, порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Печерській РДА, графіки проведення прямого телефонного зв’язку керівництва райдержадміністрації, а також роз’яснення як подати письмове звернення, електронна приймальня, висвітлюються актуальні питання, з яким громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, на особистих виїзних прийомах із розміщеннями фото, та ін. інформація, що стосується звернень громадян.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів їх виконання.

За результатами роботи у серпні 2017 року забезпечено виконання всіх доручень з розгляду звернень громадян в терміни, визначені чинним  законодавством.

Перейти до спискуВерсiя для друку