Аби уникнути некоректного нарахування за послуги водопостачання та водовідведення та отримувати платіжки, що відповідатимуть фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно після 10-го числа повідомляти дані лічильника холодного та гарячого водопостачання одним зі способів:
- чітко вказувати показання лічильника у платіжці при оплаті спожитої води. При цьому потрібно звернути увагу оператора на необхідність коректного внесення показників у систему;
- через сайт ПрАТ «АК «Київводоканал» в розділі «Лічильники — надати показники»;
- за допомогою мобільного додатку «Viber». Для цього потрібно додати у контакти номер (044) 202-02-02, а в тексті повідомлення вказати номер особистого рахунку, адресу, попередні та поточні показання;
- в автоматичному режимі за телефоном контакт-центру: (044) 202-02-02 у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або ЦКС: (044) 247-40-40;
- через центри обслуговування ПрАТ «АК «Київводоканал» та «Центр комунального сервісу».
Джерело: газета «Хрещатик»