Головна  →  Звіти про роботу  →  19 червня 2017

Звіт про роботу Управління праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за січень – травень 2017 року

Станом на 01.06.2017 на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Управління) перебуває 9245 одержувачів державної соціальної допомоги та компенсацій, передбачених чинним законодавством України.

За звітний період видано 132 путівки на санаторно-курортне лікування, зокрема:

- інвалідам загального захворювання – 19;

- інвалідам війни - 11;

- учасникам війни – 13;

- учасникам бойових дій – 4;

- сім'ям загиблих(померлих) ветеранів війни – 8;

- інвалідам з дитинства – 4;

- ветеранам праці – 11;

- дітям до 7 років та дружинам учасників АТО – 58;

- супровідним особам – 4.

Укладено договорів на санаторно-курортне лікування осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 30.

Направлені документи до Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виплату грошової компенсації замість путівки:

- інвалід війни – 13;

- інвалід загального захворювання – 23.

Продовжується робота, спрямована на покращення життя інвалідів.

Видано 12 палиць, 8 милиць та 216 направлень на отримання інвалідами протезно-ортопедичних виробів.

До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено інформацію на 247 осіб щодо необхідності забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та на 42 особи щодо виплати компенсації на бензин та транспортне обслуговування.

На виконання Наказу Департаменту соціальної політики від 19.09.2016 №483 (зі змінами) з початку 2017 року управлінням видано 274 упаковки засобів особистої гігієни.

З початку 2017 року 34 особам оформлено документи для виплати компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів інвалідам різних категорій та 8 особам для виплати компенсації на транспортне обслуговування.

За звітний період видано 115 посвідчень, зокрема:

- ветеранам праці – 53;

- сім'ям загиблих (померлих) ветеранів війни –  7;

- інвалідам війни –  21;

- учасникам війни - 9;

- особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС –  25.

 Крім того, вклеєно вкладок:

- до посвідчення "Інвалід війни по Україні"– 4;

- до посвідчення "Учасника бойових дій, інваліда війни ІІ-ІІІ групи з числа учасників бойових дій у період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр., яким виповнилося 85 років і більше" – 1;

- до посвідчення особи, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС – 10.

Видано талонів на пільговий проїзд по Україні 100% - 4 та 50% – 2 та 5 направлень на Центральну медико-соціальну експертну комісію для визначення права на забезпечення автомобілями безкоштовно чи на пільгових умовах продажу.

Направлено документи до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо:

- влаштування до будинку-інтернат громадян похилого віку на 2 особи;

- для вирішення питання про взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілями – 1.

Станом на 01.06.2017 на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації перебуває:

- 819 учасників антитерористичної операції;

- 1884 осіб, які є членами сімей учасників АТО;

- 8 сімей загиблих під час участі в АТО;

- 7 осіб, які поранені в ході проведення АТО.

Зазначена категорія осіб знаходяться під постійною опікою органів виконавчої влади району, які сприяють їм у вирішенні соціально – побутових питань, та надають  підтримку.

З початку 2017 року 4 учасника АТО пройшли психологічну реабілітацію в санаторно-курортних закладах України.

На виконання рішення Київської міської ради від 09.12.2014 № 525/525 з початку 2017 року управлінням призначено щомісячну адресну матеріальну допомогу для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг 343 киянам - учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей.

Проведено 1 засідання комісії щодо розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", на якому розглянуто 1 заяву, по якій прийнято позитивне рішення.

Спеціалістами управління праці та соціального захисту населення в Управлінні Пенсійного фонду України у Печерському районі міста Києва перевірено 1456 пенсійних справ, виявлено 15 порушень.

На виконання державної політики, спрямованої на реалізацію конституційних гарантій та прав громадян на соціальний захист, за звітний період  2017 року працівниками Управління прийнято 3711 заяв та комплектів документів для призначення державної соціальної допомоги, субсидій та компенсацій.

За консультаціями з питань призначення усіх видів державної соціальної допомоги до громадської приймальні Управління звернулося 820 осіб, в т.ч. 664 - з питань субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.

Видано:

- довідок про отримання (неотримання) державної соціальної допомоги - 665 особам; 

- посвідчень – 51.       

Протягом січня – травня 2017 року під час особистого прийому начальником управління та його заступниками прийнято 505 мешканців Печерського району.

Відповідно до  Законів України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми", "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім‘ям", "Про соціальні послуги", "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам", постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №505 "Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг", "Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, та іншими законодавчими актами, протягом січня - травня 2017 року спеціалістами управління праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації призначено 5978 державної соціальної допомоги, компенсацій та субсидій (діючих справ на 01.06.2017 – 15101), а саме:

- допомога по вагітності та пологах – 114;

- допомога при народженні дитини – 386;

- допомога по догляду за дитиною до 3-х років-2 (діючих справ по вагітності та пологах, при народженні дитини та по догляду за дитиною до 3-х років - 3664);

- допомога одинокій матері - 219 (діючих справ - 219);

- допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням - 18 (діючих справ - 31);

- допомога при усиновленні дитини - 0 (діючих справ - 11);

- тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 6 (діючих справ - 6);

- допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам - 70 (діючих справ ‑ 617);

- допомога малозабезпеченій родині - 85 (діючих справ - 99);

- допомога особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам - 24 (діючих справ - 101);

- грошове забезпечення дитячим будинкам сімейного типу - 0 (діючих справ - 1);

- компенсація за надання соціальних послуг - 10 (діючих справ - 89);

- компенсація на догляд за психічнохворими - 44 (діючих справ - 49);

- компенсація на догляд за престарілим або інвалідом І групи - 8 (діючих справ - 26);

- допомога переміщеним особам - 1437 (діючих справ - 1094);

- субсидій - 2978 (діючих справ - 9094).

Відмовлено у призначенні державної соціальної допомоги або компенсації 134 особам, у призначенні субсидії - 30.

Станом на 01.06.2017 на спеціальний рахунок управління по штрафних санкціях повернуто 8903,88 грн. надміру виплаченої субсидії. 

З початку 2017 року проведено два засідання комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги малозахищеним верствам населення Печерського району міста Києва, які опинилися в складних життєвих обставинах, розглянуто 150 заяв, призначено допомогу 134 особам на загальну суму 128 500 грн.

Призначено одноразову матеріальну допомогу на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2011 № 158 "Про затвердження Порядку використання у 2011 році коштів, передбачених у держбюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та не працюючим малозабезпеченим особам" – 12 особам, в тому числі 2 інвалідам.       

Відповідно до Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 99, до Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для проведення відповідних виплат направлені наглядові справи на 15 осіб.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 01.02.2017 № 35 "Про виплату у 2017 році одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., осіб, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності, та особам, які отримали тяжкі, середньої тяжкості та легкі тілесні ушкодження, побої, мордування під час участі у зазначених акціях", управлінням призначено одноразову грошову допомогу 24 особам, з них :

- членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту - 4;

- особам, які отримали тяжкі, тілесні ушкодження -4;

- особам, які отримали середньої тяжкості тілесні ушкодження -4;

- особам, які отримали легкі тілесні ушкодження -12.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 "Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції" станом на 01.06.2017 взято на облік 9613 осіб (в тому числі діти – 1902).

Направлено запити по 9847 особам для отримання довідок про відомості щодо забезпечення житловою площею та комунальними послугами до житлово-експлуатаційних організацій.

За звітний період призначено 861 допомога та компенсація, передбачених чинним законодавством, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

Всього станом на 01.06.2017 діючих справ:- по встановленню статусу особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2167, серед них справ на дітей – 233;

- по виплаті компенсацій та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 1613.

Протягом січня - травня 2017 року на 10 засіданнях Комісії з питань субсидій при Печерській районній в місті Києві державній адміністрації розглянуто 408 заяв мешканців району на призначення їм житлових субсидій, з них: призначено субсидію 403 сім’ям, зокрема:

- на загальну площу житла – 77;

- з дня виникнення права - 11;

- за розділеними особовими рахунками - 2;

- за договором оренди житла - 5;

- з кількості осіб з декларації - 4;

- з урахуванням кількості фактично проживаючих осіб - 304.

За звітний період 2017 року державними соціальними інспекторами здійснено 1100 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, про що складено відповідні акти, та 101 обстеження з інших питань.

Проведено 5 засідань Комісії з питань призначення допомоги малозабезпеченим сім'ям, на яких розглянуто 5 заяв по яким прийнято позитивне рішення.

З метою призначення (відновлення) соціальних виплат громадянам, які переселилися з тимчасово окупованої території АР Крим та районів проведення антитерористичної операції представниками управління проведено 1221 обстеження достовірності інформації про фактичне місце їх проживання (перебування) та 755 обстежень вищезазначеної категорії для здійснення контролю за проведенням соціальних виплат ВПО.

Протягом січня – травня 2017 року на 21 засіданні Комісії з призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при Печерській районній в місті Києві державній адміністрації розглянуто 1828 особових справ ВПО, з них:

- призначено (відновлено) соціальні виплати – 1672 особам;

- відмовлено в призначенні (відновленні) соціальних виплат - 121 особі;

- припинено соціальних виплат - 35.

Проводиться робота щодо підтримання в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, до якого станом на 01.06.2017 включено 25766 справ в паперовому та електронному вигляді. Якщо особа має право на користування пільгами за декількома законами України, зазначена інформація вноситься до його особової справи. 

Станом на 01.06.2017 року на підставі розрахунків житлових організацій проведено відшкодування пільгової плати за житлово-комунальні послуги 4944 громадянам, а саме:

- інвалідам війни - 625;

- особам, які мають особливі заслуги - 3;

- учасникам бойових дій - 805;

- учасникам війни та сім’ям загиблого (померлого) ветерана війни - 536;

- жертвам нацистських переслідувань - 3;

- ветеранам ВС, МВС та інші - 996;

- реабілітованим – 5;

- громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС - 1229;

- дітям війни - 526;

- багатодітним сім'ям - 119;

- іншим категоріям - 97.

Загальна кількість пільговиків разом з членами їх сімей, які користуються пільгою на сплату житлово-комунальних послуг становить 7539 особа.

За звітний період пільгові категорії громадян отримали знижку з оплати спожитих житлово-комунальних послуг на загальну суму 17 152 530, 47 грн.

Спожиті пільговими категоріями громадян енергоносії профінансовані субвенцією з державного бюджету на суму 10 201 387,07 грн., з них погашено борги минулих років на суму 4 461 848,47 грн.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 №1045 "Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів" 14 вищих навчальних закладів надали списки на виплату соціальної стипендії для 1200 студентів. Протягом січня – травня 2017 року  профінансовано виплату стипендій на загальну суму 7 279 424,73 грн.

Станом на 01.06.2017 на обліку в управлінні перебуває 337 підприємств, установ та організацій, працівникам, службовцям та студентам (постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС), яким виплачуються компенсації, допомоги та пільги. За звітний період на зазначені цілі виплачено 7 813 652,84 грн., в тому числі погашено заборгованість за 2016 рік на загальну суму 2 586 415,38 грн.).

Станом на 01.06.2016 управлінням здійснено виплати у 2017 році  компенсації у межах середнього заробітку працівників відповідно до прийнятих від підприємств, установ та організацій звітів у січня – грудні 2016 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №105 "Про затвердження порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу за призивом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу за контрактом" на загальну суму 8 708 693,07грн, а саме:

- за січень - грудень 2015 року - 227 юридичних осіб отримали компенсацію в сумі 5 599 716,59 грн.;

- за березень - грудень 2014 року - 20 юридичних осіб отримали компенсацію в сумі 3 108 976,48 грн.

У звітному періоді спеціалістами управління зареєстровано 74 колективних договори та 78 змін та доповнень до вже діючих. Надано 152 консультації  підприємствам, установам, організаціям з питань укладання та реєстрації колективних договорів; надано 152 рекомендації щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства положень колективних договорів.

За статистичними даними станом на 01.05.2017 заборгованість із виплати заробітної плати мали 16 підприємств району на суму 25972,2 тис.грн.

За оперативними даними станом на 01.06.2017 заборгованість із виплати заробітної плати мають 15 підприємств району на загальну суму 22884,9 тис.грн.

Заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, які фінансуються через головного розпорядника коштів міського бюджету (Печерську районну в місті Києві державну адміністрацію) відсутня.

З початку 2017 року проведено 10 засідань комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення в Печерському районі.

До Головного управління Держпраці у Київській області щомісячно направляється перелік підприємств-боржників з виплати заробітної плати для відповідного реагування. Крім того, у разі необхідності, відповідні листи надсилаються до Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Печерському районі міста Києва та Печерського управління поліції Головного управління Національної поліції України в місті Києві.

Перейти до спискуВерсiя для друку