Головна  →  Звіти про роботу  →  5 квітня 2017

Звіт про діяльність відділу роботи із зверненнями громадян Печерської РДА за І квартал 2017 року

За період з 1 січня по 31 березня 2017 року до відділу роботи із зверненнями громадян Печерської райдержадміністрації надійшло 913звернень громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, кількість звернень від громадян до районної адміністрації зменшиласьна 10відсотків або на 101 звернення.

 

Кількість звернень, що надійшли  поштою

Кількість звернень, поданих громадянами на особистому прийомі

Загальна кількість звернень

Січень-березень

2016 року

Січень-

березень

2017 року

Січень-

березень

2016 року

Січень-

березень

2017 року

Січень- березень

2016 року

Січень-

березень

2017 року

157

455

857

458

1014

913

Частка колективних звернень від усіх звернень за звітний період становить 15 відсотків. Кількість колективних звернень зменшилась на 33 відсотка або на 66 звернень, і склала 135 звернень. З урахуванням колективних звернень за звітний період до райдержадміністрації звернулось 2857 громадян, які у своїх листах порушили 1056 питань.

За звітний період із загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло 46 відсотків усіх звернень. Для розгляду за належністю до Печерської райдержадміністрації передано: з Київської міської державної адміністрації - 54 відсотки, від інших органів державної влади - 0,3 відсотка, з органів прокуратури - 0,1 відсоток, від народних депутатів України, з правоохоронних органів, з Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України звернень до Печерської райдержадміністрації не надходило.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж 2017 року, чільне місце займають: питання комунального господарства - 61 відсоток, житлової політики - 12,3 відсотка, забезпечення законності і правопорядку - 11 відсотків, сім`я, діти, молодь - 5 відсотків, соціального захисту населення - 3,2 відсотка та інші.

У звітному періоді мешканців району найбільше турбували такі питання, як утримання будинків, благоустрій прибудинкових територій, поліпшення житлових умов, надання житла, належність надання комунальних послуг (водопостачання та теплопостачання), законності забудови земельних ділянок, соціальний захист, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку тощо.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась кількість звернень з питань:соціального захисту населення (на 86 відсотків), транспорту та зв’язку (на 50 відсотків), аграрної політики і земельних відносин (75 відсотків).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відмічено збільшення надходження звернень від громадян з питань комунального господарства (на 25 відсотків), житлової політики (на 2 відсотка).

Із загальної кількості заявників, які зазначили свій соціальний стан, надійшли звернення від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій- 14, інвалідів І, ІІ, ІІІ групи - 21, пенсіонерів і ветеранів праці- 74, членів багатодітних сімей і одиноких матерів, матерів-героїнь - 8, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 7.У зверненнях громадян зазначених категорій частіше порушувались питання покращення житлових умов, надання житла на пільгових умовах, питання реєстрації, житлово-комунального господарства та соціального забезпечення, надання пільг.

Стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, зазначене питання щотижнево заслуховується на апаратних нарадах з керівниками відділів та управлінь райдержадміністрації.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів їх виконання.

Щоденно, фахівцями відділу забезпечується вчасне та якісне опрацювання звернень громадян, які надходять до Печерської РДА, неприпустимість формального розгляду звернень, надання неоднозначних та необгрунтовних відповідей на звернення громадян.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді вирішено позитивно - 3,6 відсотка звернень, надано відповідні роз’яснення - 83 відсотка, звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), звернення, що пересилалися за належністю відповідно до ст. 7 Закону, звернення, що не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 і 17 Закону - 1,4 відсотка, решта - перебувають на розгляді відповідно до встановлених термінів. Порушень розгляду звернень громадян у звітномуперіоді не відмічено.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації проводились особисті прийоми громадян, виїзні прийоми громадян та пряма («гаряча») телефонна лінія. Загалом за І квартал 2017 року головою райдержадміністрації проведено 3 особистих прийоми громадян і 3 виїзних прийоми громадян, на яких прийнято 30 осіб, проведено 1 («гарячу») телефонну лінію, під час якої надійшов 1 дзвінок.

Також, проводилися особисті прийоми громадян першим заступником голови та заступником голови, згідно затвердженого графіку.

За результатами прийомів, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації надавалися доручення щодо вирішення порушених заявниками питань в найкоротші терміни. За результатами вжитих заходів, в термін зазначений законодавством надавалися відповіді заявникам.

Керівництвом районної адміністрації забезпечується першочерговий особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати–героїня». Усі звернення вищезазначених категорій громадян розглядаються особисто головою адміністрації, надаються відповідні доручення по розгляду цих звернень, їх виконання контролюється до розв’язання питання в межах чинного законодавства.

За 2017 рік кількість звернень, що надійшли від інвалідів Великої Вітчизняної війни - 2, від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» - 1.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, склад комісії затверджено розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 27.01.2011 №30 «Про створення постійно діючої комісії з питань  розгляду звернень громадян» (у редакції розпорядження від 15.08.2016 №404). За звітний період проведено3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За результатами розгляду порушених заявниками питань у зверненнях, складено протоколи засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Відповідно до затвердженого головою районної адміністрації графіку працівниками відділу роботи із зверненнями громадян проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної адміністрації: у відділі управління персоналом; в службі у справах дітей; КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва»; в управлінні охорони здоров’я; у відділі контролю за благоустроєм; в управлінні праці та соціального захисту населення; комунальному підприємстві «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автошляхів та споруд на них».

Згідно з затвердженим головою Печерської РДА графіком проведено 3 виїзних днів контролю за станом виконання доручень по розгляду звернень громадян. За результатами виїзних днів контролю спільно з працівниками управління з питань звернень громадян виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та працівниками відповідних відділів, управлінь, служб Печерської райдержадміністрації складено акти проведення виїзних днів контролю, в яких надавалися відповідним структурним підрозділам доручення розглянути і в найкоротші

терміни усунути проблеми, озвучені мешканцями.

Відповідно до затвердженого графіку заслухано звіти керівників структурних підрозділів районної адміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян: КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового

фонду Печерського району м. Києва»; управління праці та соціального захисту населення; відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців; сектору взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції; управління житлово-комунального господарства та будівництва.

Протягом 2017 року відповідно до графіку проведено 1 семінар-навчання з керівниками структурних підрозділів та діловодами в Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, з питань: організації діловодства та контролю в структурних підрозділах Печерської райдержадміністрації та комунальних підприємств району відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, затвердженої Кабінетом Міністрів України від 30.11.2011 №1242; питання щодо порядку розгляду депутатських запитів і депутатських звернень народних депутатів та депутатів місцевих рад відповідно до Закону України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад»; порядок опрацювання проектів розпоряджень; забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Також, проводився позаплановий семінар-навчання для працівників КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» щодо питань: порядок опрацювання контрольних документів, розгляд депутатських запитів і депутатських звернень, вимоги до проектів відповідей відповідно до Інструкції з діловодства та Регламенту Печерської РДА; вимоги до опрацювання звернень громадян відповідно до чинного законодавства; порядок оформлення проектів розпоряджень тощо.

За І квартал 2017 рік за дорученнями керівництва Київської міської державної адміністрації та Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїбули вжиті заходи та вирішені питання, які порушували громадяни у зверненнях:

-  проведено ремонтні роботи тепломережі, відновлено опалення та гаряче водопостачання по вул. Гусовського, 8/10 (звернення гр. Сердюкової І.В. від 10.01.2017 № С-260, № С-260/1, адреса заявниці: вул. Гусовського, 8/10, кв. 3);

-  видалено дерево по вул. Шовковична, 12, яке становило небезпеку для перехожих (звернення гр. Хілько А.А. від 20.01.2017 № Х-1359, адреса: м. Київ - 24, а/с 747);

-  встановлено вимикачі освітлення в під’їздах будинку № 8 бульв. М. Приймаченко (звернення гр. Зайцева Г.І. від 20.01.2017 № З-1391);

-  виконано ремонт та відновлено роботу ліфту у будинку № 24 по бульв. Л. Українки (звернення гр. Хлєбнікова Л.А. та ін. від 30.01.2017 № ОП/КО 2426, адреса заявника: бульв. Лесі Українки, 24, кв. 96);

-  виконано ремонт електрощитової, за адресою заявниці (звернення гр. Мозговської В. від 06.02.2017 № М-3559, адреса заявниці: пров. Лабораторний, 4, кв. 19);

-  налагоджено освітлення в будинку та на сходових клітинах у будинку № 24 пров. Лабораторний (звернення гр. Хижняк О.В. від 16.03.2017 № Х-4796/3, адреса заявника: провул. Лабораторний, 24, кв. 3);

-  виконані роботи по ремонту віконних відкосів та проведено прибирання в будинку № 97 по вул. В. Васильківська (звернення гр. Дехтяренко Л.В. від 27.03.2017 № ОП/Д-5780, адреса заявниці: вул. В. Васильківська, 97, кв. 33).

14 березня 2017 року на розширеній апаратній нараді доповідала начальник відділу роботи із зверненнями громадян про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській райдержадміністрації за 2016 рік.

На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи зі зверненнями громадян (щотижнево, щоквартально, за півроку, за рік), графіки особистого та особистого виїзного прийому громадян керівниками району, порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Печерській РДА, графіки проведення прямого телефонного зв’язку керівництва райдержадміністрації, а також роз’яснення як подати письмове звернення, електронна приймальня, висвітлюються актуальні питання, з яким громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, на особистих виїзних прийомах із розміщеннями фото, та ін. інформація, що стосується звернень громадян.

Так, за результатами роботи за І квартал 2017 року забезпечено виконання всіх доручень з розгляду звернень громадян в терміни, визначені чинним  законодавством.

Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Перейти до спискуВерсiя для друку