Найменування послуги:
Зарахування на облік громадян як потенційних опікунів/піклувальників
Підрозділ який надає послугу:
Служба у справах дітей
Нормативно-правовий акт, на підставі якого надається адміністративна послуга
• Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 18.05.98 р. № 123 «Про затвердження Типового положення про будинок дитини», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.1998 за № 372/2812.
Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому
м. Київ, Суворова, 15, тел.. 280-41-97:
Графік роботи відділу (центру) | Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру) |
Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 17.15 | Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 16.00 |
Контактний телефон відділу (центру) надання адміністративних послуг: 280-41-97.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга
до 30-ти днів.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
• заява про зарахування на облік
• довідка з ЖЕО ( форма № 3)
• довідка з місця роботи опікуна ( вказати середній заробіток), або копія пенсійного посвідчення.
• характеристика з місця роботи опікуна або з ЖЕО, якщо опікун не працює.
• довідка про несудимість опікуна.
• документи які підтверджують родинні зв’язки.
• медична довідка про стан здоров’я опікуна ( за формою).
• довідка від нарколога та психіатра для осіб які проживають разом із заявником.
• заява – згода всіх повнолітніх членів сім”ї на призначення опіки.
• правовстановлюючі документи на квартиру за місцем реєстрації опікуна
• копія паспорту опікуна ( піклувальника)
• довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендація центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних.
( м. Київ, вул. Довженка, 2 каб. 37, 3-й поверх) (Родичі курс навчання не проходять).
Копії документів подаються разом з оригіналами.
Платність або безоплатність послуги
Послуга надається безоплатно.
Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень.
Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.