Головна  →  Е-місто  →  Видача свідоцтва про право власності на житло

Найменування послуги: Видача свідоцтва про право власності на житло. 

Підрозділ який надає послугу: Відділ приватизації державного житлового фонду (УЖГ)

Нормативно-правовий акт на підставі якого надається адміністративна послуга:

Закони України «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затверджене наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 № 396.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку), житлового приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;
  2. довідка про склад сім’ї та займані приміщення;
  3. копія ордера про надання житлової площі;
  4. довідка з попередніх місць проживання (після 1992 року), щодо невикористання права на приватизацію державного житлового фонду; 
  5. довідка з ПАТ „Державний ощадний банк України” про залишок житлових чеків, на депозитному  житловому рахунку, відкритому за попереднім місцем проживання (якщо громадяни вже приймали участь в приватизації державного житла);                          
  6. копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації;
  7.  інформаційну довідку (витяг з державного реєстру прав на нерухоме майно) на відсутність власного житла з реєстру прав власності на нерухоме майно, для мешканців гуртожитків;
  8. довідка з тубдиспанцеру (за місцем реєстрації), для мешканців гуртожитків (абзац 2 статті 1 Закону України „Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків”);
  9. довідка з місця роботи із зазначенням посади для мешканців гуртожитків (абзац 2 статті 1 Закону України „Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків”);
  10. заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку), жилих приміщень у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;
  11. за неповнолітніх членів сім’ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або піклувальники. Згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини. Якщо дитина віком від 14 до 18 років (настає неповна цивільна дієздатність особи), додатково до заяви додається письмова нотаріально засвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників
  12. технічний паспорт на квартиру, житлове приміщення в гуртожитку, технічний паспорт на домоволодіння на одноквартирний будинок;
  13. у разі якщо хтось з громадян, які зареєстровані в квартирі, що приватизується, здійснюють оформлення необхідних документів на приватизацію через уповноваженого представника за довіреністю, то до відділу приватизації державного житлового фонду надається довіреність (та нотаріально засвідчена копія) і копія паспорта за наявності оригіналу уповноваженої особи,  разом з паспортом  довірителя;
  14. копії паспортів ( для неповнолітніх – копії свідоцтв про народження) всіх членів сім’ї, які приймають участь в приватизації за наявності оригіналів;
  15. наявність для пред’явлення реєстраційного номера облікової картки платника податків фізичної особи, а в разі коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття та офіційно повідомила про   це відповідні державні органи пред’являється довідка з ДПІ про неотримання такої  або  відмітка в паспорті;
  16. інше за потребою, що не суперечить чинному законодавству.

Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому:

м. Київ, Суворова, 15, прийом документів і видача свідоцтв про право власності на житло:

Графік роботи відділу (центру)

Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру)

Пн. 9.00 – 18.00

Вт. 9.00 - 20.00

Ср. 9.00 - 18.00

Чт. 9.00 - 20.00

Пт. 9.00 - 16.45

Суб. 9.00 - 17.15

 

Пн. 9.00 – 18.00

Вт. 9.00 - 20.00

Ср. 9.00 - 18.00

Чт. 9.00 - 20.00

Пт. 9.00 - 16.45

Суб. 9.00 - 16.00

 


Телефон центру надання адміністративних послуг: 280-41-97.
Телефон для довідок: 280-23-94.

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга: Не пізніше місяця з дня реєстрації заяви громадянина.

Платність або безоплатність послуги: Послуга є безоплатною.

Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень:

Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

Версiя для друку



 
 
 
 
Актуальні питання 
профілактики інфекційних 
та неінфекційних хвороб