Найменування послуги: Видача свідоцтва про право власності на житло.
Підрозділ який надає послугу: Відділ приватизації державного житлового фонду (УЖГ)
Нормативно-правовий акт на підставі якого надається адміністративна послуга:
Закони України «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затверджене наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 № 396.
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
- Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку), житлового приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;
- довідка про склад сім’ї та займані приміщення;
- копія ордера про надання житлової площі;
- довідка з попередніх місць проживання (після 1992 року), щодо невикористання права на приватизацію державного житлового фонду;
- довідка з ПАТ „Державний ощадний банк України” про залишок житлових чеків, на депозитному житловому рахунку, відкритому за попереднім місцем проживання (якщо громадяни вже приймали участь в приватизації державного житла);
- копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації;
- інформаційну довідку (витяг з державного реєстру прав на нерухоме майно) на відсутність власного житла з реєстру прав власності на нерухоме майно, для мешканців гуртожитків;
- довідка з тубдиспанцеру (за місцем реєстрації), для мешканців гуртожитків (абзац 2 статті 1 Закону України „Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків”);
- довідка з місця роботи із зазначенням посади для мешканців гуртожитків (абзац 2 статті 1 Закону України „Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків”);
- заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку), жилих приміщень у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;
- за неповнолітніх членів сім’ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або піклувальники. Згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини. Якщо дитина віком від 14 до 18 років (настає неповна цивільна дієздатність особи), додатково до заяви додається письмова нотаріально засвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників
- технічний паспорт на квартиру, житлове приміщення в гуртожитку, технічний паспорт на домоволодіння на одноквартирний будинок;
- у разі якщо хтось з громадян, які зареєстровані в квартирі, що приватизується, здійснюють оформлення необхідних документів на приватизацію через уповноваженого представника за довіреністю, то до відділу приватизації державного житлового фонду надається довіреність (та нотаріально засвідчена копія) і копія паспорта за наявності оригіналу уповноваженої особи, разом з паспортом довірителя;
- копії паспортів ( для неповнолітніх – копії свідоцтв про народження) всіх членів сім’ї, які приймають участь в приватизації за наявності оригіналів;
- наявність для пред’явлення реєстраційного номера облікової картки платника податків фізичної особи, а в разі коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття та офіційно повідомила про це відповідні державні органи пред’являється довідка з ДПІ про неотримання такої або відмітка в паспорті;
- інше за потребою, що не суперечить чинному законодавству.
Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому:
м. Київ, Суворова, 15, прийом документів і видача свідоцтв про право власності на житло:
Графік роботи відділу (центру) | Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру) |
Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 17.15
| Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 16.00
|
Телефон центру надання адміністративних послуг: 280-41-97.
Телефон для довідок: 280-23-94.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга: Не пізніше місяця з дня реєстрації заяви громадянина.
Платність або безоплатність послуги: Послуга є безоплатною.
Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень:
Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.