Найменування послуги:
Видача копії розпорядження про зміну прізвища дитини
Підрозділ який надає послугу:
Служба у справах дітей
Нормативно-правовий акт, на підставі якого надається адміністративна послуга
• Сімейний кодекс України (ст.ст. 19, 148),
• Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини».
Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому
м. Київ, Суворова, 15, тел.. 280-41-97:
Графік роботи відділу (центру) | Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру) |
Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 17.15 | Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 16.00 |
Контактний телефон відділу (центру) надання адміністративних послуг: 280-41-97.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга
Протягом двох тижнів після прийняття рішення про підготовку проекту відповідного розпорядження
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
• заява з зазначенням імені та /або прізвища
• копія паспорта заявника ;
• копія свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (при наявності);
• довідка з місця реєстрації проживання за формою № 3;
• довідка з пологового будинку про народження дитини;
• інформація про матір (батька) – адреса, телефон.
• копія свідоцтва про народження дитини;
• інформація про виконання батьками своїх обов‘язків (довідка з навчального, медичного закладу, довідка про сплату аліментів тощо);
• заява дитини, яка досягла 7 років;
Копії документів подаються разом з оригіналами.
Платність або безоплатність послуги
Послуга надається безоплатно.
Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень.
Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.