Найменування послуги:
Видача копії розпорядження про дозвіл на укладення угод стосовно продажу акцій та сертифікатів, право володіння якими мають діти
Підрозділ який надає послугу:
Служба у справах дітей
Нормативно-правовий акт, на підставі якого надається адміністративна послуга
• Сімейний кодекс України (ст.ст.171,177),
• Цивільний кодекс України (ст.32),
• Закон України «Про охорону дитинства» (ст.17),
• Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини».
Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому
м. Київ, Суворова, 15, тел.280-41-97
Графік роботи відділу (центру) | Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру) |
Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 17.15 | Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 16.00 |
Контактний телефон відділу (центру) надання адміністративних послуг: 280-41-97.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга
Протягом одного місяця з дня надходження заяви.
Основний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
• копії паспортів та ідентифікаційних номерів батьків, неповнолітньої та малолітньої дитини;
• копія свідоцтва про народження дитини;
• довідка про склад сім’ї та реєстрацію за місцем проживання дитини за формою №3;
• довідка з фотокарткою дитини з учбового закладу або копію учнівського квитка дитини;
• копія свідоцтва про шлюб (розірвання шлюбу) батьків;
• копія документу, що підтверджує право власності дитини на акції або сертифікати;
• документ, що підтверджує ринкову вартість цінних паперів на момент звернення до органу опіки та піклування (виписка з реєстру цінних паперів);
• довідка про отримання (не отримання) дивідендів за весь період;
• якщо акції викупає організація ( довідка про те, що кожна акція буде придбана по ціні…грн.)
• заява дитини
Платність або безоплатність послуги
Послуга надається безоплатно.
Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень
Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.