Найменування послуги: Внесення змін до свідоцтва про право власності на житло.
Підрозділ який надає послугу: Відділ приватизації державного житлового фонду (УЖГ)
Нормативно-правовий акт, на підставі якого надається адміністративна послуга:
Закон України „Про приватизацію державного житлового фонду”, „Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків”, Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV, Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затверджене наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 № 396, Положення про порядок оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна в м. Києві, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації 27.10.2009 року № 1227, роз’яснення Першого заступника Міністра юстиції України Черниша В.М. щодо розподілу часток у спільній сумісній власності від 16.04.1994 № 8-90-203.
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:
1. заява про внесення змін. У разі виділення часток у спільній сумісній власності – заява зі згодою всіх повнолітніх співвласників житла;
2. оригінал свідоцтва про право власності на житло та одна його ксерокопії;
3. копія документа (паспорта, свідоцтва про народження, свідоцтва про зміну прізвища тощо), відповідно до якого будуть вноситися зміни (якщо є помилки) за наявності оригінала;
4. лист з нотаріальної контори з проханням виділити частки у спільній сумісній власності (при оформлені спадщини);
5. копія свідоцтва про смерть , якщо власник або співвласник помер за наявності оригіналу;
6.у разі якщо хтось з співвласників (або власник) квартири, здійснюють оформлення необхідних документів через уповноваженого представника за довіреністю, то до відділу приватизації державного житлового фонду надається довіреність (та нотаріально засвідчена копія) і копія паспорта за наявності оригіналу уповноваженої особи разом з паспортом довірителя.
7.копії паспортів (для неповнолітніх – копії свідоцтв про народження) співвласників житла за наявності оригіналів.
8. наявність для пред’явлення реєстраційного номера облікової картки платника податків фізичної особи, а в разі коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття та офіційно повідомила про це відповідні державні органи пред’являється довідка з ДПІ про неотримання такого або відмітка в паспорті;
9. інше за потребою, що не суперечить чинному законодавству.
Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому:
м. Київ, Суворова, 15, прийом документів і видача свідоцтв про право власності на житло:
Графік роботи відділу (центру) | Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру) |
Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 17.15 | Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 16.00 |
Телефон центру надання адміністративних послуг: 280-41-97.
Телефон для довідок: 280-23-94.
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга: до 14-ти днів.
Платність або безоплатність послуги: Послуга надається безоплатно.
Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень:
Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.