Найменування послуги:
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку (http://dmsu.gov.ua/posluhy/pasport-gromadyanina-ukrajini/707-vkleyuvannya-fotografij-do-pasporta-gromadyanina-ukrajini-pri-dosyagnenni-25-ta-45-richnogo-viku)
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Печерський РВ ГУ ДМС України в м. Києві
Прийом та видача документів здійснюється через адміністратора відділу (центру) надання адміністративних послуг
Нормативно-правовий акт, на підставі якого надається адміністративна послуга
1. Кодекс України про адміністративні правопорушення.
2. Декрет Кабінету Міністрів України «Про державне мито».
3. П.п. 7, 8 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ.
4. Наказ МВС «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України» від 13.04.2012 №320.
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
Заява (подається особисто)
До заяви додаються такі документи:
1. 2 фотокартки розміром 3,5 х4,5 см;
2. паспорт громадянина України.
Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому
м. Київ, Суворова, 15, тел.. 280-41-97
Графік роботи відділу (центру) | Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру) |
Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 17.15
| Пн. 9.00 – 18.00 Вт. 9.00 - 20.00 Ср. 9.00 - 18.00 Чт. 9.00 - 20.00 Пт. 9.00 - 16.45 Суб. 9.00 - 16.00
|
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга
У п’ятиденний термін з дати подання заявником необхідних документів*
*Не отриманий власником протягом року оформлений паспорт погашається, уважається недійсним та знищується
Платність або безоплатність послуги: Послуга надається безоплатно.
Результат надання адміністративної послуги: Паспорт із вклеєною фотокарткою
Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень
Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» суб’єкт звернення - отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.