Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ роботи із зверненнями громадян
Положення про відділ роботи із зверненнями громадян Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Начальник відділу роботи із зверненнями громадян Печерської районної в місті Києві державної адміністрації  - Півень Тетяна Анатоліївна

 

Біографічна довідка >>>

 

 

Місцезнаходження: 01010, м. Київ,  вул. Московська, 5/2-А;

Факс: 280-88-02;

Електронна адреса: zvgr@pechrda.gov.ua (колишня ел. адреса: vzgpech@ukr.net)

 

Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

Кабінет

Телефон

Начальник відділу

Півень Тетяна Анатоліївна

1

280-35-85

Головний спеціаліст

Шарудило Тетяна Володимирівна

3

280-02-67

Головний спеціаліст

Єфімчук Олена Анатоліївна

2

280-88-02

Головний спеціаліст

Костіна Наталія Іванівна

4

280-02-67

Головний спеціаліст

Єфіменко Олена Святославівна

2

280-88-02

Часи роботи:                                                            Часи прийому громадян:

понеділок – четвер з 9.00 до 18.00                    понеділок – четвер з 9.00 до 18.00

п’ятниця з 9.00 до 16.45                                        п’ятниця з 9.00 до 16.45

перерва з 13.00 до 13.45                                       перерва з 13.00 до 13.45

 
Інформація щодо роботи відділу із зверненнями громадян >>>

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про звернення громадян”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про столицю України – місто – герой Київ”, „Про державну службу” постановами Верховної Ради України, указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

 Основним завданням відділу є:

  • Забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян в адміністрації, та її структурних підрозділах;
  • Проведення консультацій та надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  • Забезпечення неухильного дотримання графіка та належної організації особистого, виїзного прийомів громадян головою адміністрації, першим заступником, заступниками голови та керівником апарату адміністрації.

Основні функції відділу:

  • забезпечення необхідних умов для належного (встановленого чинним законодавством) розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян з особистих питань та питань діяльності державних органів влади;
  • проведення консультацій та надання відповідних роз’яснень громадянам, які звернулись на особистий прийом до посадових осіб адміністрації, про порядок розгляду та вирішення їх питань;
  • запис на особистий прийом громадян до голови, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  • організація прийому громадян з особистих питань головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації, відповідно до затвердженого графіка;
  • здійснення координації роботи з розгляду звернень громадян у структурних підрозділах Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
  • здійснення контролю за виконанням доручень з особистого прийому голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації, у випадках несвоєчасного та неякісного їх виконання інформування керівників підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування;
  • разом зі структурними підрозділами адміністрації забезпечення проведення прямих телефонних ліній головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації;
  • відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету міністрів України № 348 від 14.04.1997р. прийом, реєстрація та попередній розгляд звернення громадян, передача їх для розгляду по суті голові, першому заступнику та заступникам голови згідно з розподілом обов’язків;
  • здійснення контролю за своєчасним та якісним розглядом письмових звернень громадян, які надійшли з центральних органів виконавчої влади, від депутатів всіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів. Окремо, у випадках порушення виконавської дисципліни, готує і інформує для вжиття відповідних заходів реагування голову адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
  • перевірка стану роботи з розгляду письмових звернень та організації особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
  • вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи, надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам району.

 

Нормативно-правова база:

Конституція України 

Закон України «Про звернення громадян» 

Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 (зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №26)

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» >

Порядок розгляду звернень громадян у Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, затверджений розпорядженням від 11.12.2013 №671

 

Версiя для друку