Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ роботи із зверненнями громадян
Положення про відділ роботи із зверненнями громадян Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Начальник відділу роботи із зверненнями громадян Печерської районної в місті Києві державної адміністрації  - Півень Тетяна Анатоліївна

 

Біографічна довідка >>>

 

 

Відділ роботи із зверненнями громадян

Начальник відділу – Півень Тетяна Анатоліївна                      280-35-85

Список відповідальних працівників:

Головний спеціаліст – Шарудило Тетяна Володимирівна     280-35-85

Головний спеціаліст – Костіна Наталія Іванівна                         280-02-67

Головний спеціаліст – Єфіменко Олена Святославівна          280-02-67

Головний спеціаліст – Єфімчук Олена Анатоліївна                  280-88-02

 

Адреса: 01010, м. Київ, вул. Московська, 5/2-А;

Телефони: 280-35-85, 280-02-67;

Факс: 280-88-02;

Email: zvgr@pechrda.gov.ua (колишня ел. адреса: vzgpech@ukr.net);

 

Часи роботи:                                                            Часи прийому громадян:

понеділок – четвер з 9.00 до 18.00                понеділок – четвер з 9.00 до 18.00

п’ятниця з 9.00 до 16.45                                       п’ятниця з 9.00 до 16.45

перерва з 13.00 до 13.45                                      перерва з 13.00 до 13.45

 

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про звернення громадян”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про столицю України – місто – герой Київ”, „Про державну службу” постановами Верховної Ради України, указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

 Основним завданням відділу є:

  • Забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян в адміністрації, та її структурних підрозділах;
  • Проведення консультацій та надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  • Забезпечення неухильного дотримання графіка та належної організації особистого, виїзного прийомів громадян головою адміністрації, першим заступником, заступниками голови та керівником апарату адміністрації.

Основні функції відділу:

  • забезпечення необхідних умов для належного (встановленого чинним законодавством) розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян з особистих питань та питань діяльності державних органів влади;
  • проведення консультацій та надання відповідних роз’яснень громадянам, які звернулись на особистий прийом до посадових осіб адміністрації, про порядок розгляду та вирішення їх питань;
  • запис на особистий прийом громадян до голови, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  • організація прийому громадян з особистих питань головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації, відповідно до затвердженого графіка;
  • здійснення координації роботи з розгляду звернень громадян у структурних підрозділах Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
  • здійснення контролю за виконанням доручень з особистого прийому голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації, у випадках несвоєчасного та неякісного їх виконання інформування керівників підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування;
  • разом зі структурними підрозділами адміністрації забезпечення проведення прямих телефонних ліній головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації;
  • відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету міністрів України № 348 від 14.04.1997р. прийом, реєстрація та попередній розгляд звернення громадян, передача їх для розгляду по суті голові, першому заступнику та заступникам голови згідно з розподілом обов’язків;
  • здійснення контролю за своєчасним та якісним розглядом письмових звернень громадян, які надійшли з центральних органів виконавчої влади, від депутатів всіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів. Окремо, у випадках порушення виконавської дисципліни, готує і інформує для вжиття відповідних заходів реагування голову адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
  • перевірка стану роботи з розгляду письмових звернень та організації особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
  • вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи, надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам району.

 

До уваги громадян!

Інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до  вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику.

ЗРАЗОК ЗАЯВИ >>>

 

Особистий прийом громадян

Попередній запис на особистий прийом до керівництва Печерської районної в місті Києві адміністрації здійснює відділ роботи із зверненнями громадян за усним (письмовим) зверненням громадянина або за телефоном 280-35-85.

Запис громадян на особистий прийом до голови Печерської районної в місті Києві адміністрації проводиться у разі, коли питання, порушене громадянином, не вирішено після особистого прийому першим заступником, або заступниками голови.

Адреса відділу: вул. Московська,5/2-а.
Тел. (044)280-35-85; (044)280-88-02; (044)280-02-67

Версiя для друку