Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ обліку та розподілу житлової площі
Положення про відділ обліку та розподілу житлової площі Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Начальник відділу обліку та розподілу житлової площі Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - Лісниченко Ольга Вікторівна

Біографічна довідка >>>

 

 

 

Місцезнаходження: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова),

Електронна адреса: zhytlo@pechrda.gov.ua

 

Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

Кабінет

Телефон

Начальник відділу

Лісниченко Ольга Вікторівна

224

254-22-24

Старший інспектор

Мікуліна Ганна Володимирівна

224

254-22-24

Головний спеціаліст

Шавріна Валентина Іванівна

224

254-22-24

Розклад роботи:

понеділок - четвер з 09:00 до 18:00

п’ятниця з 09:00 до 16:45

обідня перерва з 13:00 до 13:45

Для прийому громадян та представників підприємств,
організацій та установ з вищезазначених питань встановлені
дні прийому спеціалістами відділу

вівторок  з 09.00 до 13.00, четвер з 14.00 до 18.00


п’ятниця з 10.00 до 13.00 (додатково) -  для представників підприємств, установ та організацій.

 

Основні завдання відділу:

  • контроль за додержанням усіма міністерствами і відомствами, установами
    і організаціями, які розташовані в районі, незалежно від форм власності
    та господарювання, службовими особами і громадянами вимог щодо регулювання прав громадян на житло;
  • облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем
    їх проживання, а також за станом цього обліку на підприємствах, установах, організаціях, розташованих у районі, підготовка проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації про прийняття громадян на облік;
  • внесення пропозицій голові районної державної адміністрації щодо розподілу житлової площі в будинках комунальної власності району, контроль за наданням житла підприємствами, установами, організаціями своїм працівникам, підготовка проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації з цього питання;
  • підготовка пропозицій голові районної державної адміністрації про включення жилих приміщень до числа службових та їх виключення з таких;
  • розгляд заяв, звернень громадян, скарг, які надійшли до відділу;
  • здійснення інших функцій, які входять до компетенції відділу.

Відповідно до покладених завдань відділ здійснює:

  • підготовку облікових справ згідно списків по категоріях квартирного обліку; підготовку квартальних, піврічних і річних звітів до Департаменту будівництва
    та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також періодичних звітів відповідно до доручень керівництва районної державної адміністрації; пропозицій про притягнення
    до дисциплінарної відповідальності службових осіб, винних у допущених порушеннях житлового законодавства;
  • звернення до підприємств, установ та організацій з приводу надання документів необхідних для вирішення питань, що входять до компетенції відділу.

Організація прийому громадян
та представників підприємств, установ та організацій
з питань квартирного обліку та надання житлової площі

Виходячи з основних завдань відділу, прийом громадян з вищезазначених питань спеціалістами відділу здійснюється по нижченаведеним напрямкам:

  • надання житлової площі черговикам квартирного обліку районної державної адміністрації. 
  • надання житлової площі працівникам підприємств, установ та організацій Печерського району. 
  • надання житлової площі черговикам квартирного обліку з числа молодих сімей (одиноких молодих громадян) за рахунок пільгових довгострокових кредитів та надання житлової площі черговикам квартирного обліку на пільгових підставах з проплатою 50 %, 60% та 70% її вартості. 
  • надання житлової площі черговикам квартирного обліку, в тому числі для тимчасового поліпшення житлових умов, за рахунок квартир (кімнат в загальних квартирах) в житлових будинках після ліквідації статусу гуртожитків.
  • надання службової житлової площі черговикам працівникам підприємств, установ
    та організацій, які користуються правом на отримання такого житла, в тому числі працівникам підприємств, установ та організацій Печерського району міста Києва; квартирний облік на підприємствах, установах та організаціях. 
  • зарахування на квартирний облік мешканців Печерського району міста Києва внесення змін в облікові справи громадян, перезатвердження на квартирному обліку.

Корисні посилання:

 

Закони України

- Житловий кодекс Української РСР

- Про місцеве самоврядування в Україні

- Цивільний кодекс України

- Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків 

- Про житловий фонд соціального призначення

 

Постанови Кабінету Міністрів  України

-Про затвердження правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР

-Про службові жилі приміщення 

 

 

 


Списки мешканців, які перебувають на квартирному обліку станом на 15.01.2018 >>>

 ДОКУМЕНТИ

- Перелік документів, необхідних для зарахування на квартирний облік >>>
- Інформаційна довідка: Довготерміновий пільговий кредит на будівництво житла за рахунок власних коштів Фонду відсоткова ставка - (14,1% річних) >>>
- Перелік об’єктів, які прийняті до участі у програмах: Кредитування за рахунок власних коштів Фонду (Статутний капітал) м. Київ >>>
Перелік об’єктів, які прийняті до участі у програмах: Кредитування за рахунок власних коштів Фонду (Статутний капітал) м. Київ, відповідно листа Іпотечного центру Держмолодьжитло від 29.06.2017 №486 >>>
Версiя для друку