Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ обліку та розподілу житлової площі
Положення про відділ обліку та розподілу житлової площі Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Начальник відділу обліку та розподілу житлової площі Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - Лісниченко Ольга Вікторівна

Біографічна довідка >>>

 Для прийому громадян та представників підприємств,
організацій та установ з вищезазначених питань встановлені
дні прийому спеціалістами відділу

    - вівторок  з 09.00 до 13.00, четвер з 14.00 до 18.00
    - п’ятниця з 10.00 до 13.00 (додатково) - для представників підприємств, установ та організацій.

Начальник: Лісниченко Ольга Вікторівна;

Спеціаліст: Піддубний Сергій Вадимович;

Головний спеціаліст: Кузьмик Людмила Валеріївна.

Адреса: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова), перший поверх каб. 10. (ЦНАП);

Тел. 254-22-24; 

Email: zhytlo@pechrda.gov.ua

Відділ обліку та розподілу житлової площі керується у своїй діяльності :

  • Конституцією України, Законами України,
  • Постановами Верховної Ради,
  • Указами та розпорядженнями Президента України,
  • розпорядженнями та постановами Кабінету Міністрів України,
  • розпорядженнями голови районної державної адміністрації.

Основними завданнями відділу є:

  • контроль за додержанням усіма міністерствами і відомствами, установами і організаціями , які розташовані в районі, незалежно від форм власності та господарювання , службовими особами і громадянами вимог щодо регулювання прав громадян на житло;
  • облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем їх проживання, а також за станом цього обліку на підприємствах, установах, організаціях, розташованих у районі, підготовка проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації про прийняття громадян на облік;
  • внесення пропозицій голові районної державної адміністрації щодо розподілу житлової площі в будинках комунальної власності району, контроль за наданням житла підприємствами, установами, організаціями своїм працівникам, підготовка проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації з цього питання;
  • підготовка пропозицій голові районної державної адміністрації про включення жилих приміщень до числа службових та їх виключення з таких;
  • розгляд заяв, звернень громадян, скарг, які надійшли до відділу;
  • здійснення інших функцій, які входять до компетенції відділу.

Відповідно до покладених завдань відділ здійснює:

  • підготовку облікових справ згідно списків по категоріях квартирного обліку; підготовку квартальних, піврічних і річних звітів в центральне статистичне управління міста Києва, квартирне управління міської державної адміністрації, а також періодичних звітів за вказівкою керівництва районної державної адміністрації; карток квартирного обліку для вищестоящих органів, підприємств установ та організацій; пропозицій про притягнення до дисциплінарної відповідальності службових осіб, винних у допущених порушеннях житлового законодавства;
  • звернення до підприємств, установ та організацій з приводу надання документів необхідних для вирішення питань, що входять до компетенції відділу.

Організація прийому громадян
та представників підприємств, установ та організацій
з питань квартирного обліку та надання житлової площі

Виходячи з основних завдань відділу, прийом громадян з вищезазначених питань спеціалістами відділу здійснюється по нижченаведеним напрямкам:

  • надання житлової площі черговикам квартирного обліку районної державної адміністрації. 
  • надання житлової площі працівникам підприємств, установ та організацій Печерського району. 
  • надання житлової площі черговикам квартирного обліку з числа молодих сімей (одиноких молодих громадян) за рахунок пільгових довгострокових кредитів та надання житлової площі черговикам квартирного обліку на пільгових підставах з проплатою 50 %, 60% та 70% її вартості. 
  • надання житлової площі черговикам квартирного обліку, в тому числі для тимчасового поліпшення житлових умов, за рахунок квартир ( кімнат в загальних квартирах ) в житлових будинках після ліквідації статусу гурто-житків.
  • надання службової житлової площі черговикам працівникам підприємств, установ та організацій, які користуються правом на отримання такого житла, в тому числі працівникам підприємств, установ та організацій Печерського району міста Києва; квартирний облік на підприємствах, установах та організаціях. 
  • зарахування на квартирний облік мешканців Печерського району міста Києва внесення змін в облікові справи громадян, перезатвердження на квар-тирному обліку.

Списки мешканців, які перебувають на квартирному обліку станом на 15.02.2017 >>>
Списки мешканців, які перебувають на квартирному обліку станом на 06.01.2016 >>>

 ДОКУМЕНТИ

- Перелік документів, необхідних для зарахування на квартирний облік >>>
- Інформаційна довідка: Довготерміновий пільговий кредит на будівництво житла за рахунок власних коштів Фонду відсоткова ставка - (14,1% річних) >>>
- Перелік об’єктів, які прийняті до участі у програмах: Кредитування за рахунок власних коштів Фонду (Статутний капітал) м. Київ >>>
Перелік об’єктів, які прийняті до участі у програмах: Кредитування за рахунок власних коштів Фонду (Статутний капітал) м. Київ, відповідно листа Іпотечного центру Держмолодьжитло від 29.06.2017 №486 >>>
Версiя для друку