Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ моніторингу звернень
Положення про відділ моніторингу звернень Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Заступник начальника відділу моніторингу звернень Печерської районної в місті Києві державної адміністрації – Ільєнко Ірина Сергіївна

 

Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова)

Електронна адреса: monitorzvern@pechrda.gov.ua
pechersk_contr_@ukr.net

 

Посада

Прізвище, ім"я, по батькові

Кабінет

Телефон/факс

Начальник відділу

 

402

280-96-30

Заступник начальника відділу

Ільєнко Ірина Сергіївна

402

280-96-30

Головний спеціаліст

Павловська Тетяна Володимирівна

403

280-96-30

Головний спеціаліст

Нікітіна Кіра Семенівна

402

280-96-30

Розклад роботи відділу:

понеділок - четвер з 09:00 до 18:00

п’ятниця з 09:00 до 16:45

обідня перерва з 13:00 до 13:45

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Положенням про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади, Постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями голови виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, іншими законодавчими та нормативними актами, а також Положенням про відділ.

Основними завданнями Відділу є:

1. Забезпечення оперативного опрацювання та розподілення за критеріями звернень та подання відповідної форми на розгляд голові Печерської районної в місті Києві державної адміністрації для надання ним відповідних доручень безпосереднім виконавцям (структурним підрозділам адміністрації, підприємствам, установам, організаціям Печерського району);

2. Здійснення моніторингу опрацювання структурними підрозділами звернень;

3. Забезпечення щоденного аналізу звернень, які надійшли до  КБУ «Контактний центр міста Києва»;

4. Здійснення контролю за дотриманням визначених актами законодавства та дорученнями голови районної в місті Києві державної адміністрації порядку і термінів розгляду звернень громадян, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»;

5. Здійснення систематичного аналізу та узагальнення звернень громадян з метою виявлення найбільш гострих проблем, які потребують негайного вирішення, надання інформації в установленому порядку керівництву Печерської районної в місті Києві державної адміністрації щодо кількості і характеру звернень громадян та стан виконавської дисципліни при їх розгляді;

6. Направлення в установленому порядку звернень громадян з питань, вирішення яких відноситься до компетенції інших державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, для розгляду за належністю та письмово повідомляє про це громадян;

7. Здійснення зворотного зв’язку з заявниками для уточнення інформації, місце визначення проблеми у зверненні,

          8. Надання роз’яснень в телефонному режимі, щодо питання з яким звернувся заявник;

          9.   Підготовка інформації на апаратну нараду райдержадміністрації;

          10. Підготовка інформації на загальні наради райдержадміністрації;

          11. Підготовка інформації на засідання Колегії райдержадміністрації;

12. Обробка та реєстрація вихідної кореспонденції (відправка відповідей заявникам, щодо вжитих заходів);

13. Моніторинг та аналіз рейтингових показників оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій за окремими показниками;

14. Підготовка матеріалів для нарад під головуванням голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, з структурними підрозділами, керівниками управлінь, відділів, служб райдержадміністрації, директорами комунальних підприємств, директорами житлово-експлуатаційних дільниць щодо виконання звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва» та розгляд пропозицій щодо невідкладного та оперативного відпрацювання звернень, які включено до рейтингових показників роботи району.

Корисні посилання :

КБУ «Контактний центр міста Києва»: сайт https://1551.gov.ua/,   номер телефону 15-51

Сайт Державної установи «Урядовий контактний центр»: http://ukc.gov.ua/

Урядова гаряча лінія: телефон 15-45

 Нормативно-правова база:

Конституція України;

Закон України  «Про звернення громадян»;

Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»

Версiя для друку