Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ моніторингу звернень
Положення про відділ моніторингу звернень Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова)

Посада

Прізвище, ім"я, по батькові

Кабінет

Телефон/факс

Начальник відділу

 

402

280-96-30

Головний спеціаліст

Павловська Тетяна Володимирівна

403

280-96-30

Головний спеціаліст

Павленко Наталія Іванівна

403

280-96-30

Головний спеціаліст

Нікітіна Кіра Семенівна

402

280-96-30

Розклад роботи відділу:

понеділок - четвер з 09.00 год. до 18.00 год.

п’ятниця з 09.00 год. до 16.45 год.

обідня перерва з 13.00 год. до 13.45 год.

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями голови виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, іншими законодавчими та нормативними актами, а також Положенням про відділ.

Основними завданнями Відділу є:

1) здійснення моніторингу опрацювання структурними підрозділами звернень;

2) опрацювання та розподілення за критеріями звернень та подання відповідної форми на розгляд голові Печерської районної в місті Києві державної адміністрації для надання ним відповідних доручень безпосереднім виконавцям (структурним підрозділам адміністрації, підприємствам, установам, організаціям Печерського району);

3) забезпечення щоденного аналізу звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»;

4) контроль за додержанням встановлених термінів виконання звернень;

5) зворотній зв’язок з заявниками для уточнення інформації, місце визначення проблеми у зверненні,

6) надання роз’яснень в телефонному режимі щодо питання, з яким звернувся заявник;

7) підготовка інформації на апаратну нараду райдержадміністрації;

8) підготовка інформації на загальні наради райдержадміністрації;

9) підготовка інформації на засідання Колегії райдержадміністрації;

10) обробка та реєстрація вихідної кореспонденції (відправка відповідей заявникам, щодо вжитих заходів);

11) моніторинг та аналіз рейтингових показників оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій за окремими показниками;

12) підготовка матеріалів для нарад під головуванням голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, з структурними підрозділами,  керівниками управлінь, відділів, служб райдержадміністрації, директорами комунальних підприємств, директорами житлово-експлуатаційних дільниць щодо виконання звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва» та розгляд пропозицій щодо невідкладного та оперативного відпрацювання звернень, які включено до рейтингових показників роботи району.

Версiя для друку