Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ контролю
Положення про відділ контролю Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Начальник відділу контролю Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - Щербич Валентина Тимофіївна

Біографічна довідка >>>

 

 

 

 Місцезнаходження: 01010 м.Київ, вул. М.Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вулиця Суворова)

Електронна адреса: control@pechrda.gov.ua   

 

п/п

Посада

Прізвище, ім”я, по батькові

Кабінет

Телефон

1.  

Начальник відділу

Щербич Валентина Тимофіївна

209

280-24-34

2.  

Заступник начальника відділу

 

208

280-24-72

3.  

Головний спеціаліст

Лук”янчук Марина Владиславівна

208

280-24-72

4.  

Головний спеціаліст

Антонюк Аліна Анатоліївна

208

280-24-72

5.  

Провідний спеціаліст

Гвоздікова Ірина Михайлівна

212

280-69-78

Розклад роботи:

Понеділок – четвер - з 9.00 до 18.00

П”ятниця – з 9.00 до 16.45

Обідня перерва – з 13.00 до 13.45

 Основними завданнями відділу є:

– здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами райдержадміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень Київської міської ради, розпоряджень і доручень Київського міського голови,розпоряджень КМДА та голови райдержадміністрації та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;

– підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;

– інформування голови райдержадміністрації про стан виконавської дисципліни;

–  підготовка проектів розпоряджень з питань, що належать до компетенції відділу.

Функції відділу: 

Відділ контролю відповідно до покладених на нього завдань:

–  веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами та контроль за якими покладено на відділ;

– перевіряє виконання структурними підрозділами райдержадміністрації документів та реагування на депутатські запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;

–  забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів РДА про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;

–  готує і завчасно та систематично надає структурним підрозділам РДА щотижневі нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів;

–  готує інформаційно-аналітичні матеріали про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах РДА;

– розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації контролю за станом виконавської дисципліни;

– проводить випереджувальний моніторинг строків виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад та щотижнево інформує голову райдержадміністрації, його заступників;

– вносить пропозиції про розгляд на засіданнях Колегії та загальних нарадах райдержадміністрації питань про стан виконання документів в структурних підрозділах РДА.

Версiя для друку