Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ контролю
Положення про відділ контролю Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
*  Розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 27.11.2023 року № 207-к "Про затвердження Положення про відділ контролю апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації >>> 

Місцезнаходження: 01010 м.Київ, вул. М.Омеляновича-Павленка, 15 

Електронна адреса: [email protected]

 

ПосадаПрізвище, ім'я, по батьковіКабінетТелефон
Начальник відділуЩербич Валентина Тимофіївна207280-24-34
Заступник начальника відділуАнтонюк Аліна Анатоліївна306-
Головний спеціалістЛук'янчук Марина Владиславівна306-
Головний спеціалістПатер Оксана Ігорівна205-
Провідний спеціаліст 211280-42-18

 

 

 

 

 

 

 

Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45

 

Основними завданнями відділу є:

  1. здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами райдержадміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень Київської міської ради, розпоряджень і доручень Київського міського голови,розпоряджень КМДА та голови райдержадміністрації та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;
  2. підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
  3. інформування голови райдержадміністрації про стан виконавської дисципліни;
  4. підготовка проектів розпоряджень з питань, що належать до компетенції відділу.

Відділ контролю відповідно до покладених на нього завдань:

  1. веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами та контроль за якими покладено на відділ;
  2. перевіряє виконання структурними підрозділами райдержадміністрації документів та реагування на депутатські запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
  3. забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів РДА про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
  4. готує і завчасно та систематично надає структурним підрозділам РДА щотижневі нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів;
  5. готує інформаційно-аналітичні матеріали про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах РДА;
  6. розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації контролю за станом виконавської дисципліни;
  7. проводить випереджувальний моніторинг строків виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад та щотижнево інформує голову райдержадміністрації, його заступників;
  8. вносить пропозиції про розгляд на засіданнях Колегії та загальних нарадах райдержадміністрації питань про стан виконання документів в структурних підрозділах РДА.
Версiя для друку



 
 
 
 
Актуальні питання 
профілактики інфекційних 
та неінфекційних хвороб