Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ управління персоналом
Положення про відділ управління персоналом Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
Розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.02.2018 № 118-к «Про внесення змін до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 498-к «Про затвердження положення про відділ управління персоналом та посадових інструкцій працівників відділу» >>>
Розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2017 № 245-к «Про внесення змін до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 498-к «Про затвердження положення про відділ управління персоналом та посадових інструкцій працівників відділу» >>>
 

Заступник керівника апарату - начальник відділу управління персоналом Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - Синяк Любов Володимирівна

Біографічна довідка >>>

 

 

 

 

Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова)

Електронна адреса: kadry@pechrda.gov.ua

 Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

Кабінет

Телефон

Начальник відділу

Синяк Любов Володимирівна

204

280-74-97

Заступник начальника відділу

 Сіроштан Олена Володимирівна

207

280-75-93

Головний спеціаліст

 Білецька Світлана Вікторівна

203

280-75-93

Головний спеціаліст

 Кузіна Юлія Олегівна

203

280-75-93

Головний спеціаліст

 Чопенко Наталія Петрівна

203

280-75-93

Розклад роботи:

понеділок - четвер з 09:00 до 18:00

п’ятниця з 09:00 до 16:45

обідня перерва з 13:00 до 13:45

Основним завданням відділу є:

  • реалізація державної політики у сфері державної служби та з питань кадрової роботи;
  • здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
  • задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання ;
  • прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар”єри, забезпечення їх безперервного навчання;
  • документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

  • забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в райдержадміністрації і разом з відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо їх вдосконалення;
  • разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації розробляє річні плани роботи з кадрами, формує замовлення в міську держадміністрацію на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців, а також керівників підпорядкованих установ;
  • веде встановлену звітно-облікову документацію, готує статистичну звітність з кадрових питань, аналізує склад державних службовців, а також керівників підпорядкованих установ;
  • проводить роботу з резервом кадрів райдержадміністрації, а також здійснює організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву і контролює виконання планів його підготовки, аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву в структурних підрозділах райдержадміністрації, вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо їх вдосконалення;
  • приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
  • розглядає та вносить голові райдержадміністрації пропозиції проведення стажування кадрів на посадах державних службовців, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;
  • оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів державним службовцям, вносить про це записи до трудових книжок;
  • у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу;
  • оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;
  • у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури апарату райдержадміністрації та штатного розпису, веде контроль за розробленням посадових інструкцій у структурних підрозділах райдержадміністрації;
  • забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, а також разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації організовує регулярне навчання працівників апарату;
  • разом з іншими структурними підрозділами здійснює контроль в апараті райдержадміністрації за дотриманням Закону України “Про державну службу” та інших актів законодавства з питань кадрової роботи та державної служби;
  • здійснює облік військовозабов’язаних і призовників та бронювання військовозабов’язаних в апараті райдержадміністрації, забезпечує контроль за станом військового обліку військовозабов’язаних і призовників в структурних підрозділах;
  • здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання державними службовцями відомостей про доходи, зобов’язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі і за кордоном, щодо себе і членів своєї сім’ї ( декларування доходів);
  • готує аналітичні, інформаційні матеріали з кадрових питань, питань державної служби і нагород, що розглядаються головою райдержадміністрації; Веде ділове листування з іншими органами виконавчої влади та органами самоврядування, підвідомчими підприємствами, установами, організаціями з питань, що належать до компетенції кадрової служби.
Версiя для друку