Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ організації діловодства
Положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Начальник відділу організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - Пашкевич Тетяна Іванівна

Біографічна довідка >>>

 

 

 

 

Основні завдання відділу є:

  • здійснення організаційно-технічного забезпечення діяльності районної державної адміністрації.

Відділ організації діловодства відповідно до покладених на нього завдань:

  • здійснює ведення діловодства відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах і центральних органах виконавчої влади;
  • забезпечує опрацювання та оперативне доведення до виконавців документів, адресованих голові адміністрації, його аступникам;
  • здійснює реєстрацію розпоряджень голови адміністрації, забезпечує технічний контроль за термінами розпорядчих документів вищестоящих органів, розпоряджень, службової кореспонденції;
  • здійснює методичне керівництво щодо організації роботи з документами у відділах, управліннях, інших підрозділах райдержадміністрації;
  • за дорученням голови райдержадміністрації перевіряє у структурних підрозділах адміністрації стан організації діловодства, вивчає роботу діловодних служб, подає їм необхідну методичну допомогу в удосконаленні форм і методів роботи з документами.

Начальник відділу: Пашкевич Тетяна Іванівна;
Адреса відділу: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова), кім. 210-214;
Телефон: 288-63-72, 280-89-12, 280-42-18, 280-69-78; Email: letter@pechrda.gov.ua

Прийом документів:

  • понеділок - четвер - 9.00 - 18.00;
  • п"ятниця - 9.00 - 16.45;
  • обідня перерва - 13.00 - 13.45
Версiя для друку