Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ з питань надзвичайних ситуацій
Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - Масляк Володимир Вікторович

Біографічна довідка >>>

 

 

 

Місце знаходження: 01015, м. Київ, вул. Цитадельна, 5/9

Email: ns@pechrda.gov.ua (колишня ел. адреса: nspechersk@ukr.net )   

 

Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

Телефон

Начальник відділу

 Масляк Володимир Вікторович280-75-80

Головний спеціаліст

 Пікуль Анатолій Григорович226-26-57

Головний спеціаліст

  Прокопець Сергій Миколайович226-26-57

Головний спеціаліст

  Цап Василь Володимирович226-26-57

Головний спеціаліст

  Шевчук Наталія Михайлівна          226-26-57            тел./факс

Розклад роботи:

понеділок – четвер з 9.00-18.00 год.

п'ятниця з 9.00-16.45 год.

обідня перерва з 13.00-13.45 год.

Основні завдання відділу:

1. Забезпечення реалізації апаратом райдержадміністрації державної політики щодо цивільного захисту на території Печерського району м. Києва.

2. Участь у здійсненні апаратом райдержадміністрації контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень.

3. Аналіз стану та тенденцій розвитку захисту населення і території району від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної безпеки у межах території району та участь у заходах щодо усунення недоліків.

4. Участь у підготовці пропозицій голові райдержадміністрації до міських (районних) програм та планів заходів у сфері цивільного захисту.

5. Участь у підготовці пропозицій голові райдержадміністрації щодо включення до проекту міського бюджету витрат на розвиток і функціонування органів управління та сил районної ланки територіальної підсистеми цивільного захисту.

6. Розроблення проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках — надання пропозицій до проектів нормативно-правових актів з питань реалізації державної політики у сфері цивільного захисту;

7. Участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади.

8. Участь у розробленні проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи.

9. Підготовка самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційних та аналітичних матеріалів для подання голові держадміністрації в межах своїх повноважень.

10. Сприяння здійсненню заходів щодо запобігання і протидії корупції.

11. Розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян.

12. Опрацьовування запитів і звернень народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад.

13. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої він є.

14. Сприяння у межах своїх повноважень виконання завдань цивільного захисту населення.

15. Забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

 

Версiя для друку