Головна  →  Е-місто  →  Призначення опіки над майном дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Найменування послуги:
Призначення опіки над майном дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Підрозділ який надає послугу:
Служба у справах дітей

Нормативно-правовий акт, на підставі якого надається адміністративна послуга

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини» (п.58).

Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому

м. Київ, Суворова, 15. тел.280-41-97

 

Графік роботи відділу (центру)

Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру)

Пн. 9.00 – 18.00

Вт. 9.00 - 20.00

Ср. 9.00 - 18.00

Чт. 9.00 - 20.00

Пт. 9.00 - 16.45

Суб. 9.00 - 17.15

Пн. 9.00 – 18.00

Вт. 9.00 - 20.00

Ср. 9.00 - 18.00

Чт. 9.00 - 20.00

Пт. 9.00 - 16.45

Суб. 9.00 - 16.00

Контактний телефон відділу (центру) надання адміністративних послуг:  280-41-97

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга.

до 30-ти днів.

Основний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

• заява;
• копія паспорта;
• копія свідоцтва про народження дитини;
• копія розпорядження про влаштування дитини;
• письмова згода опікуна дитини/прийомних батьків/батьків-вихователів на призначення опіки над майном дитини, засвідчена нотаріально, або написану власноручно у присутності спеціаліста служби у справах дітей (у разі, якщо особа, яка виявила бажання бути опікуном над майном дитини, не є її опікуном, прийомними батьками або батьками-вихователями);
• письмові згоди осіб, які є співвласниками майна, на призначення опіки над майном дитини, написана власноручно у присутності спеціаліста служби у справах дітей;
• довідка за формою №3 про реєстрацію дитини та копії документів, що підтверджують право власності дитини на майно;
• письмова згода дитини на призначення особи опікуном над її майном (у разі, якщо дитина досягла віку, коли вона може висловити свою думку).

Платність або безоплатність послуги

Послуга надається безоплатно.

Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень

Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

Версiя для друку



 
 
 
 
Актуальні питання 
профілактики інфекційних 
та неінфекційних хвороб