Головна  →  Е-місто  →  Присвоєння поштових адрес новозбудованим багатоквартирним житловим будинкам, домоволодінням, жилим будинкам садибного типу, індивідуальним дачним та садовим будинкам, гаражним, садовим, дачним кооперативам (товариствам).

Найменування послуги: Присвоєння поштових адрес багатоквартирним житловим будинкам, домоволодінням, жилим будинкам садибного типу, індивідуальним дачним та садовим будинкам, гаражним, садовим, дачним кооперативам (товариствам).

Підрозділ який надає послугу: Відділ будівництва, архітектури та землекористування

Нормативно-правовий акт, на підставі якого надається адміністративна послуга

- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.06.2011 № 1094 «Про питання присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомості у місті Києві».

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  • заява – від фізичних осіб;
  • лист про присвоєння поштової адреси від юридичних осіб;
  • завірена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності на земельну ділянку чи право користування земельною ділянкою;
  • для фізичної особи – копія паспорта;
  • для юридичної особи та фізичної особи-підприємця – копія виписки з Єдиного державного реєстру;
  • копія правовстановлюючого документа на об’єкт нерухомого майна або сертифікат відповідності (для новозбудованих об’єктів);
  • копія правовстановлюючих документів на домоволодіння (будівлю);
  • копія технічного паспорта об’єкта нерухомого майна виготовленого КП "Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна";
  • довідка Головного управління економіки та інвестицій КМДА про сплату пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (для новозбудованих об’єктів);
  • копія особистого паспорта одержувача;
  • при одержанні копій розпорядження громадяни показати особистий паспорт;
  • при розгляді звернення (для фізичних осіб), представник адміністративного органу має право запросити інші розпорядчі чи дозвільні документи, які необхідні для вирішення даного питання.


Місце надання адміністративної послуги, телефон відповідальної особи та години прийому

 

Графік роботи відділу (центру)

Графік прийому громадян адміністраторами відділу (центру)

Пн. 9.00 – 18.00

Вт. 9.00 - 20.00

Ср. 9.00 - 18.00

Чт. 9.00 - 20.00

Пт. 9.00 - 16.45

Суб. 9.00 - 17.15

Пн. 9.00 – 18.00

Вт. 9.00 - 20.00

Ср. 9.00 - 18.00

Чт. 9.00 - 20.00

Пт. 9.00 - 16.45

Суб. 9.00 - 16.00

Контактний телефон відділу (центру) надання адміністративних послуг:  м. Київ, Суворова, 15, тел.: 280-41-97

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга: Протягом місяця з моменту реєстрації заяви.

Платність або безоплатність послуги: Послуга надається безоплатно.

Порядок оскарження дій або бездіяльності посадових осіб, прийнятих рішень

Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

Версiя для друку



 
 
 
 
Актуальні питання 
профілактики інфекційних 
та неінфекційних хвороб