Головна  →  Е-місто  →  Центр надання адміністративних послуг ПР
Послуги які надають структурні підрозділи Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (за виключенням адміністративних послуг) >>>
 


 

УВАГА! ІНФОРМАЦІЯ ОНОВЛЮЄТЬСЯ!

 Центр надання адміністративних послуг
м. Київ, Суворова, 15 (перший поверх)
т. (044)280-41-97

 


 Графік прийому суб’єктів звернень
щодо отримання документів дозвільного характеру  у відділі (центрі) надання адміністративних послуг апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
 

Адміністратори

280-41-97

понеділок, середа – 9:00 - 18:00
вівторок, четвер – 9:00 - 20:00
п’ятниця – 9:00 - 16:45
субота – 9:00 - 16:00

Перелік документів дозвільного характеру, які надаються у відділі (центрі) надання адміністративних послуг

Видача висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на діючий об’єкт  
Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. 

 

Реєстрація технологічного транспортного засобу  
Перереєстрація технологічного транспортного засобу 
Зняття технологічного транспортного засобу з обліку 
Тимчасова реєстрація технологічного транспортного засобу 
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки 
Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки 

 

Дозвіл на застосування машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки  

 

Переоформлення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки 

 

Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки  
 
Графік прийому суб’єктів звернень
щодо отримання адміністративних послуг у відділі (центрі) надання адміністративних послуг апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації 

 

Адміністратори

280-41-97

понеділок, середа – 9:00 - 18:00
   вівторок, четвер – 9:00 - 20:00
п’ятниця – 9:00 - 16:45
    субота – 9:00 - 16:00

1. Архівний відділ     

280-79-82

понеділок, середа – 9:00 - 18:00
  вівторок, четвер – 9:00 - 20:00
п’ятниця – 9:00 - 16:45
    субота – 9:00 - 16:00

Отримання довідок із архіву    

1. Надання архівної довідок та копій документів, які зберігаються в архівному відділі

 

2. Відділ будівництва, архітектури та землекористування        

280-15-67

Консультаційний режим
Понеділок      14.00 - 17.00
Середа            10.00 - 13.00

Питання будівництва, реконструкції, перепланування та знесення будівель 

1. Присвоєння поштових адрес багатоквартирним житловим будинкам, домоволодінням, жилим будинкам садибного типу, індивідуальним дачним та садовим будинкам, гаражним, садовим, дачним кооперативам (товариствам).

 

3. Відділ обліку та розподілу житлової площі

254-22-24

Консультаційний режим
Понеділок      15.00 - 18.00
Вівторок         15.00 - 18.00

Питання обліку та розподілу житлової площі    

1. Облік громадян що потребують поліпшення житлових умов (взяття на квартирний облік)

  

2. Включення (виключення) до/із числа службових житлових приміщень

 

 

3. Надання житлової площі, службових житловових приміщень та приєднання житлової площі

 

 

4. Надання житла з фонду соціального призначення

 

 

5. Зарахування на соціальний квартирний облік

 

 

6. Внесення змін до облікових справ

 

 

7. Видача довідки про перебування у списках громадян, які бажають взяти участь у програмах "Доступе житло".

 

 

8. Видача ордеру на житлову та службову житлову площу

 

 

9. Видача довідки про перебування на квартирному обліку

 

 

4. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту

 

 

Питання багатодітних родин

1. Видача посвідчень батьків та дітини з багатодітної сім’ї”

 

2. Видача довідки батькам з багатодітної родини про те, що сім'я не отримувала посвідчення за місцем реєстрації одного з батьків

 

Питання спорту 

3. Присвоювання ІІ та ІІІ спортивних розрядів

 

 

4. Надання другої категорії дитячо-юнацьким спортивним школам

 

 
5. Служба у справах дітей  

280-24-44

Консультаційний режим
Вівторок         10.00 - 13.00
Четвер             14.00 - 17.00

Робота з неповнолітніми.  Усиновлення.  Опіка та піклування

1. Усиновлення дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування

 

 

2. Видача висновку про доцільність усиновлення дитини дружини (чоловіка).

 

 

3. Зарахування на облік кандидатів в усиновлювачі

 

 

4. Влаштування дитини до державного дитячого закладу за заявою батьків

 

 

5. Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування до прийомної сім’ї/ дитячого будинку сімейного типу

 

 

6. Зарахування на облік громадян як потенційних прийомних батьків/батьків - вихователів

 

7. Призначення опіки/піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування

 

 

8. Призначення опіки над майном дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

9. Видача копії розпорядження про призначення управителя та затвердження договору про управління майном, що використовується у підприємницькій діяльності та стало власністю дитини

 

 

10. Видача копії розпорядження про дозвіл на укладення договору про припинення права на аліменти для дитини у зв‘язку з набуттям права власності на нерухоме майно

 

 

11. Видача копії розпорядження про зміну прізвища дитини

 

 

12. Видача копії розпорядження про дозвіл на оформлення нотаріальних заяв, довіреності від імені дитини.

 

 

13. Видача розпорядження щодо надання дозволу на зняття грошових коштів з банківського рахунку, що належить малолітній дитині.

 

 

14. Видача копії розпорядження про дозвіл на укладення угоди стосовно розподілу спадкового майна, одним із спадкоємців якого є дитина.

 

 

15. Видача копії розпорядження про дозвіл на укладення угод стосовно продажу акцій та сертифікатів, право володіння якими мають діти

 

 

16. Видача копії розпорядження про визначення способів участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї

 

 

17. Видача копії розпорядження про дозвіл на постановку, зняття та перереєстрацію у відділі реєстраційно-екзаменаційної роботи УДАІ, та розпоряджень на укладення договору купівлі-продажу автомобіля, право володіння яким мають діти

 

 

18. Видача копії розпорядження про дозвіл на укладення угод стосовно житла (майна), право власності на яке або право користування яким мають діти.

 

19. Видача копії розпорядження про визначення місця проживання малолітньої дитини

 

 

20. Видача копії розпорядження про надання повної цивільної дієздатності фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і працює за трудовим договором, а також неповнолітній особі, яка записана матір’ю або батьком дитини

 

 

21. Видача копії розпорядження про визначення імені та/або прізвища дитини

 

 

22. Зарахування на облік громадян як потенційних опікунів/піклувальників

 

 

6. Управління праці та соціального захисту населення

 

Консультаційний режим
Вівторок         15.00-17.00

Державна соціальна допомога

1. Видача довидки про отримання (неотримання) державної соціальної допомоги.

 

 

2. Надання статусу та видача довідки "Дитина війни"

 

 

3. Видача посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу

 

 

Державна соціальна допомога учасникам та інвалідам Великої Вітчизняної війни, ветеранам праці 

4. Видача посвідчення “Жертва нацистських переслідувань”.

 

 

5. Видача посвідчення “Інвалід війни”

 

 

6. Видача посвідчення “Учасник війни”

 

 

7. Видача посвідчення “Член сім’ї загиблого”

 

 

8. Видача посвідчення “Ветеран праці”

 

 

Державна соціальна допомога, яка пов’язана з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС   

9. Видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

 

Питання санітарно-курортного забезпечення

10. Видача направлень на виготовлення технічних та інших засобів реабілітації

 

 

Питання колективних договорів

11. Повідомна реєстрація колективних договорів

 

 

7. Відділ приватизації державного житлового фонду (УЖГ)

280-23-94

Консультаційний режим
Вівторок         10.00 - 13.00
Четвер             15.00 - 18.00

Питання приватизації державного житлового фонду

1. Внесення змін до свідоцтва про право власності на житло.

 

 

2. Видача свідоцтва про право власності на житло.

 

 

3. Видача дубліката свідоцтва про право власності на житло.

 

4. Видача довідки про участь в приватизації житла державного житлового фонду.

 

 

8. Державна міграційна служба

 

 

Питання оформлення паспорта громадянина України 

1. Оформлення та видача паспорта громадянина України

 

 

2. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

 

 

3. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

 

 

4. Реєстрації місця проживання особи

 

 

5. Зняття з реєстрації місця проживання особи

 

 

6. Реєстрації/ зняття місця перебування особи

 

 

7. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

 

 

9. Головне управління Держгеокадастру у м. Києві (Держгеокадастр)  

 

Консультаційний режим відповідно до графіку, затвердженого наказом >>>

Питання земельної ділянки  

- Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

 

 

- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

 

 

- Надання відомостей з Держаного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

 

 

 

 

- Видача висновку про погодження документації із землеустрою

 

 

 

 

- Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем.)

 

 

- Витяг з Державного земельного кадастру, замовлений на офіційному веб-сайті Держгеокадастру (Е-послуга)

 

 

 

 

10. Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції України у Київській області (ДАБІ) 

 

Консультаційний режим відповідно до графіку, затвердженого наказом >>>

1. Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт

 

 

 

 

2. Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт

 

 

 

 

3. Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт

 

 

 

 

4. Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт

 

 

 

 

5. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації

 

 

6. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації

 

 

7. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації збудованого без дозволу на виконання будівельних робіт

 

 

 

8. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації збудованого без дозволу на виконання будівельних робіт

 

 

 

Графік надання консультацій працівниками Інспекції >>>    

 

 

 

 

Наказ Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 19.08.2015 № 928 «Про проведення консультацій працівниками Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві, Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області в Центрі надання адміністративних послуг (м.Київ, Кловський узвіз, 24)»>>>    

 

 

 

 

11. Департамент державної архітектурно - будівельної інспекції України у м. Києві (ДАБІ)

 

Консультаційний режим відповідно до графіку, затвердженого наказом >>>

1. Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт

 

 

 

2. Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт

 

 

3. Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт

 

 

4. Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт

 

 

 

5. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації

 

 

 

6. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації 

 

 

7. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації збудованого без дозволу на виконання будівельних робіт 

 

 

 

8. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації збудованого без дозволу на виконання будівельних робіт

 

 

 

Бланки ДАБІ >>>

    

Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт >>>

    

Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів >>>

    

Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт >>>

    

Графік надання консультацій працівниками Інспекції (наказ № 928) >>>    

 

 

 

 

Територіальні органи Державної архітектурно-будівельної інспекції – інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим, областях, містах Києві і Севастополі >>>  

 

 

 

 

12. Реєстраційна служба Головного управління юстиції у м. Києві

 

 

1. Внесення запису про скасування державної реєстрації прав 

 

 

2. Взяття на облік безхазяйного майна

 

 

3. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

 

 

4. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно

 

 

5. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

 

У відділі (центрі) надання адміністративних послуг здійснюється запис суб’єктів звернень на прийом  по наданню адміністративних послуг та документів дозвільного характеру  через електронний кабінет.
Реєстрація проводиться на сайті ac.dozvil-kiev.gov.ua

 Графік прийому суб’єктів звернень
     щодо отримання виписки, витягу, довідки з ЄДР у відділі (центрі)
надання адміністративних послуг апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації

 

13. Державні реєстратори відділу  державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Печерського району реєстраційної служби ГУ юстиції у м.Києві

 

280-91-72

Понеділок – четвер  9.30 - 16.00
(перерва    13.00 - 13.45)
П’ятниця   9.30 - 13.00

Питання державної реєстрації фізичних осіб - підприємців    

1. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

 

 

 

2. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

 

 

 

3. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

 

 

Питання державної реєстрації юридичних осіб 

4. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

 

 

 

5. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

 

 

 

6. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

 

 

7. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

 

 

 

 
Законодавчі та нормативно-правові акти, що регулюють відносини у сфері надання адміністративних послуг >>>

 

Версiя для друку